گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

اصلا ایشالا بیفتی تو همون دریا

می گه: دریایی از کمد در آثار این نقاش موج می زند

،

،

،

،

آقا الان من اصلا کاری به درست یا نادرست بودن حضور کمد در آثار اون نقاش بدبخت ندارم، الان فقط به استخوانهای مفهومی به نام مضاف و مضاف الیه فکر می کنم

آخه دریای از عشق ، دریای از ماتم، دریای  از گل حتی

دریای کمد آخه؟ 

بی انصاف حتی تصورش دردناکه ، چه برسه شنا 

این انگشت کوچیکه که گوشه کمد می خوره دیدی دردشو؟

حالا یه دریا کمد و انگشت کوچیکه؟!!! 


حالا

اگر قرار بود نصیحت کنم به جوانان، توصیه می کردم بیشتر مواظب سلامتی  و بدنشون باشن  تا مدت بیشتری ازش استفاده کنن ، از آنجا که همین حرفها را به منم گفتند  و بنده حواله  کردم به تخمدان چپ ، شما هم .... 

استرس دفاع

دانشجو  با سالوادور دالی خودمونی شده بود تا آخر سخنرانی صداش می زد: سالی !

،،آدمی ،،باید خودش، ،، یکی،، دیگری باشد

آدمی باید یکی را داشته باشد که به او بگوید: امروز دیر رسیدم سر کار

بگوید: مامان اینا از سفر اومدن

بگوید: ناخنهام بلند شده 

ادمی باید کسی را داشته باشد که از او بپرسد: امروز سردت نشد؟

بپرسد: رفتی  سر قرار؟

بپرسد: کی برام می یاری کتابه رو؟

آدمی باید کسی را داشته باشد که بشنود:کی رسیدی خونه؟

بشنود: چته؟

بشنود: تو باز رفتی چش بازارو در آوردی؟


احیانا یه کوچولو به روابط عمومی بنده ربطی نداره؟ یک ذره ؟ نه؟

به مادر می گویم مرد همسایه برایم هفت نهال درخت آورده، سیب ،شابلون، آلوچه، گلابی ، گردو و شلیل ، خودش هم بیل زده و کاشته و بقیه درختها رو هم هرس کرده


هیجانزده می گوید: من نمی دونم  چه کار خوبی تو زندگیم کردم که خدا اینطور به بچه هام پاداش می ده