گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

بر لب جوی

زمانهایی مثل الان که اومدم دانشگاه و کسی نیست، زمانهای سکوت و بی کاری نامنتظر، اون لحظه هاست که  بر می گردم به سوالات اولیه، باستانی و تکراری:

دارم با زندگیم چی کار می کنم؟ این زندگی همونی است که می خواستم؟ بعد از این می خواهم چه کنم؟

گذشته و حال و آینده های محتمل را مرور می کنم و حضور هر سه تایی اینها با هم فضای عجیبی ایجاد می کنه

یک جور مکث زمانی

فن صدا می ده و کسی در اتاق بغل داره  روزنامه را ورق می زند و من زمان را گم کرده ام


به گیسوهای دیگر در جهان های دیگر فکر می کنم 

اونی که اون روز از ماشین پیاده نشد

یا اون یکی که   چهارگوش تو خالی را پر نکرد

یا شاید حتی اونی که راکت به اتوبوسش خورد

روزها، ارزش روزها سنگین می شن و دوباره وسواس با روزها چیزی  یگانه ساختن از اون زیرها وول می خورد و سرک می کشه

نظرات 6 + ارسال نظر
عسل چشم چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 17:46 http://asalcheshmjan.persianblog.com

ازدواج کن و بدتر از اون بچه دار شو تا دیگه از این فکرها به سرت نزنه....یه موقع میشه اصلا فکر کردن هم یادت میره.خیلی پوستت مثل من کلفت باشه یه دست وپایی میزنی از قافله عقب نمونی ولی همیشه فقط رد گذر قافله رو میبینی وباز....

عجب عسل چشم
ولی تو می تونی بذار کنی بزرگتر بشن
برمی گردی به قافله

mim.chista چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 15:45

وقتشه رمان بنویسی !

منصوره چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 09:17

به نظرم این حال خاصیت روزهای پایانی سال، به ویژه اسفند ماه باشه... معمولا تو اسفند عزیز، اینجور حس و حالها زیاد میاد سراغ آدم.

الا سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 16:31

سرعت زمان وتغییرات همراهش جلوتر از فانتزیهای ماست. فانتزیها ( ما ) عقب میمونند. بعد تا میایی حال روبفهمی و دوباره فانتزی ببافی باز دوباره یه چیز دیگه و زمان ترک فانتزیها میرسه. اما من یه حسی دارم: " کنسپت " concept ، " من " باقی میمونه. یعنی توی این خط زمان باز هم خود اصلی ات رو میتونی تشخیص بدی.

سندباد سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 16:06

تیلوتیلو سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 09:42 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای از این گذر عمر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد