گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

تصمیم گرفتم بیشتر باهاش آشنا بشم

از  آدمهای نکته سنج خوشم می یاد، هوشمند و طناز

به خانه دوست مودب و محترمی رفته بودم که  اصرار کرد شب را بمانم، به شوخی و جدی  و با ادا و اطوارگفتم :نه مسواک و لباس خوابم را نیاوردم و شبها عادت دارم دوش بگیرم

بدون مکث و با همان آرامش و نرمش گفت: اشکال نداره کتری براتون تو حیاط می ذارم

تبصره: اشاره به سفر مغولستان من که با کتری از چاه آب کشیدم و با آن خودم را شستم!

نظرات 5 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 00:12

پس چی فکر کردی مخ که نیست لامثب
البته اینقدر تصویری می نویسی که می مونه تو ذهن
قربانت بوس

گندم یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 00:16

اخ گفتی سفر مغولستان همیشه منو یاد توالت رفتنت زیر اسمون پرستاره می اندازه که بعدش در همون حال با دیدن اون همه ستاره زدی زیر گریه

یادته?

بهسا شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 11:30 http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

سلام گیسو جان
خیلی وقته می خونمتون ولی خاموش و البته لذت می برم از پست هاتون
ولی این سفر مغولستان برام جالب بود و البته من همه آرشیو رو نخوندم میشه بگید سفرنامش کجاست که برم و بخونم؟

فکر کنم باید بری بلاگ اسپات که فیلتره
Gistela.blogspot.com

سندباد شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 10:14

قدم اول آشنایی بیشتر اینکه شب خونشون می موندین

Me:) پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 19:43 http://ftm76.blogfa.com

چه باحال ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد