گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

جاتون سبزززززز

بچه ها هر چقدر رمان به صورت پی دی اف دارید برایم ایمیل کنید ، همچین سپاسگزار می شوم که نگو و نپرس،

اینم ایمیلم  gistela0@gmail.com

رمانهای کاراگاهی - معمایی همه نوع 

 از شرلوک هلمزی گرفته تا راز داوینچی و رمانهای فانتزی   همه نوع از مدل هری پاتری تا نغمه یخ و برفی

رمان های عاشقانه همه جور از غرور و تعصب تا تاتا تا...

عاشقانه جدید و جذاب نداشتیم؟

در تعطیلاتم و زیر درختان پرشکوفه لم داده ام و تخمه دارم و فقط رمان سبک  و دلنشین ندارم 

تبصره: جان من بی خیال شلدون و دانیل استیل بشید

حالا جان گریشام نه واقعا خوبه

نظرات 4 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 10:21

من دوشیزه رزیتا از لورکا را دارم بفرستمش ؟
کتاب داستان قدیمی برای دوره نوجوانی ؛ بیشتر یادآوری خاطرات هست : پی پی جوراب بلند !

جفتشون را بفرست

فریبا شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 18:11

پوشکین نرم و لطیفه رمان‌هایش.کلا در عین روانی آدم حس نمی کنه وقتش تلف شده.من از طاقچه می خرم فکر نکنم بشه فرستاد به نظرم فقط برای یک وسیله است

sheeva پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 11:55 http://sheeva.blogfa.com

قدیمی ها رو میل نکنیم مثلا از گلستان هدایت صادقی و دانشور و .... حتما باید جنایی فانتزی باشه هری پاترها رو همه رو دارم ولی مطمئنم خوندین...

تکبیر

شن های ساحل پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 10:05

سلام این لینک برای دوستم آماده کرده بودم ولی شما هم دوست داشتی ازش استفاده کن فکر نمیکنم دوستم دلخور بشه :)...ژانرشون فانتزیه
http://uupload.ir/view/z9u5_20.rar

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد