گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

ولی از من شیرازی تر عاشق اونام که پیغام می دادن برای ما هم بفرست

بچه ها 

ایمیل و لینک و گروه تلگرام و حتی هدیه  فیدیو 

اینقدر زیاد بودن که من مدام در وضعیت  ناتوانی در جمع کردن نیش بازم هستم

سعی کردم جدا جدا تشکر کنم اما احیانا کسی از قلم اگه جا مونده همین جا  اعلام می کنم که اگر وبلاگ نویسی برای ده، پونزده سال همین یه سود را داشته باشه، تموم خستگی اون همه سال نوشتن را در می کنه

کاری به تعداد و نوع کتابها ندارم، این پیغامها نشون می ده که  در این دنیای تنهایان، من چقدر دوست دارم

،

،

،

کاش می شد یک روز همتون را دور هم جمع کنم و ببینمتون اما فکر کنم باید از سالن همایش های بین المللی صدا و سیما استفاده کنیم که ... نه اصلا خوشم نمی یاد از دکور و صندلی هاش

بی خیال

همون تخیلتون می کنم


نظرات 4 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 21:33

لینکاشونو بذارید توی یه پست جداگانه که همه استفاده کنیم

سندباد سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 21:26

دوست دارم یه روز بیام تو ذهنتون ببینم من چجوری اونجا تخیل شدم!
دوست دارم وقت کنم براتون پی دی اف بفرستم یه زمانی کلی دانلود کردم و هنووووز نخوندم! کتاب کاغذی هنوز بهم اجازه نداده!

ماتیوس شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 00:14

من دیر رسیدم و چون درگیر دفاع بودم تازه چند پست اخیر رو خوندم اگه هنوزم می خوای برات بفرستم ، البته رمان های من خیلی خز هستن

[ بدون نام ] جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 15:28

و دوستانی داری که با زیر ورو کردن چندین فایل و صدها عنوان کتاب ، کتابی پیدا نکردن برای پیشکش !
از قول فریدریش دورنمانت تا اول احمقهای جان آپدایک !

هیچکدوم از این دو تا رو نخوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد