گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

طنازی به کامنت گذاران من بازگشته

تو اینستا گرام عکس از لاله های زرد گذاشتم و نوشتم که به قرعان مجید اینا پارسال قرمز بودن

کامنت گذاشته:  به گریگوری مندل  و نخود فرنگی هایش هم قسم بخورید ما باور می کنیم

تبصره:برای درک طنز جمله اش لازمه بگم مندل پدر علم ژنتیک بود؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سروین شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 03:07

اینجا یک رنگی با آب مخلوط میکنن پای گل میریزن رنگش عوض میشه مثلا آبی میشه. فکر کنم جاهایی که گیاه میفروشن داشته باشند....

بهار شیراز چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 12:58 http://baharammm.blogsky.com/

اینستا گرامتون رو گم کردم. میشه آدرسش رو بزارین

Gisoshirazi

گلسارز دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 10:25

سلام
چون توی دبیرستان رشتم تجربی بود دقیقا متوجه طنز کلامش توی کامنت شدم

الا یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 14:52

دلیل تغییر رنگ گل بیشتر مربوط به ترکیبات خاک است. گلهای رز زرد رنگ باغچه من رنگ نارنجی پر رنگ شده اند. فکر میکنم ترکیبات خاکی کلسیم و آهک گلها را بیشتر بطرف رنگ زرد ببرند. در گوگل سرچ کن ، اطلاعات دقیق در مورد تغییر رنگ گلهای باغچه در رابطه با مواد خاک را میتوانی ببینی.
مثلا " هورتنسیا " را میتوانی مواد معدنی با خاک مخلوط کنی و رنگ گلها به رنگ آبی در بیاید. گوگل را سرچ کن.

چه جالب ، نمی دونستم

سندباد شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 17:34

از همون کامنته خیلی خوشم اومد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد