گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خدایا این دوستامو از ما نگیر


بیتا تو تلگرام احوالم را پرسید و منم چسناله کردم براش 

گفت : بذا یک کاری کنم احساس خوشبختی کنی !

بعد بدبیاری های تعطیلات عیدش را برام تعریف کرد که مجموعه ای بود از تصادف  های جاده ای و بیماری های عجیب و غریب  و  گم کردن مدارک  و خرد شدن گوشی عزیز و حتی کون معلق شدن وسط آشپزخانه  که یک ورش به غا رفت کلا

و  واقعا بعدش من شاد و شنگول رفتم حموم و آرایش  کردم و غذا درست کردم  و با بابایی خوردم و حالا با دمنوش گل سرخ نشستم رو صندلی و فکر می کنم چقدر من حالم خوبه ها

نظرات 3 + ارسال نظر
saeideh جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 17:59

منم میخوام اما تا حالا ندیدم کسی حالش یا اوضاعش بدتر از خودم باشه. بنابراین فقط خودم مجبورم خودمو شیرین کنم. هوووومممم

سندباد پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 00:04

به چه قیمتی آخه؟ به چه قیمتییی؟
دقیقاً از طرز تعریف بدبیاریهاشون مشخصه چقد حالتون خوب شده! فقط بشکن و قر کمر کم بود که خودم مجسم کردم!
:))))
همیشه خوووب باشین دوستاتون هم خوووب باشن!

عطیه سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 22:32

دوست خوب واقعا نعمتیه .دوستی که پا به پای آدم بیاد و تا دید خسته ای و از راه موندی ترکت نکنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد