گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

حالا هی یاد قیافه خشمگینش اش می افتم، هی خنده ام می گیره

دارم برای دخترک ماجرای لاغری دانشجو به خاطر طلاق را تعریف می کنم، وسط حرف من با عصبانیت می گه : اینا چرا  لاغر می شن؟ من خودم امسال سه تا شکست عشقی خوردم ، هر کدوم دو کیلو به بالا و پایین و شکمم اضافه کردن!

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 08:30

بنفشه سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 15:52

خداییش منم با بیتا موافقم، آدم غمگینٍ لاغر باشه خیلی بهتره، من همیشه غمگینٍ چاقم!!!

سندباد دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 22:07

ناسلامتی اسمش روشه: شکست ...
تناسب اندام نیس که!
حالا تکنولوژی پیشرفت کنه شاید سر چهارراه ها داد بزنن: شکست عشق به شرط چاقی/ لاغری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد