گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

و رویاهای که می آیند

ترم تموم شد، من می خوابم، می خورم، سریال نگاه می کنم و دوباره می خوابم، خستگی طولانی در تنم جا خوش کرده 

سوالها را طراحی کردم، بعدش امتحانات است و بعد تصحیح اوراق و بعد از اون.... سفر

هنوز تصمیم ندارم کجا خواهم رفت، شمال هند که تابستانها خنک است یا تاجیکستان، یا بخشهای  از گرجستان که سفر قبل از دست دادم،

به مراکش و بقیه افریقا هم فکر می کنم  و دوباره زیر کولر به خواب می روم 

نظرات 8 + ارسال نظر
مژگان شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 10:19

آخ جاااااااان. باز سفرنامه های شیرین میخونیم و لذت میبریم.

معصومه شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 08:49

بانو گیسو جان
خیلی خوبه که به سفر فکر می کنی و حرفه ای سفر می کنی و زندگی...
فقط خواستم بگم یکی از آرزوهامه که بتونم سفر کنم و نترسم از بلد نبودن مسیر و بلد نبودن زبان و بلد نبودن آدم ها...
(همه همه سفرنامه هات رو خوندم و لذذذذذت بردم. ممنون که سفر می ری و ممنون تر که ما رو با خودت شریک می کنی)

پرکلاغی پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 00:05

امیدوارم خستگی زودتر از تن ات دربیاد و سفرهای هیجان انگیز بری.

یـه دانشــجو چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 16:18

به بالی زیبا هم بیاندیش

سندباد سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 19:53

ای جااان! چه شیرین!‌چه خنک!
گوارای وجود گیسو جون

زیبا سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 17:22 http://roozmaregi40.persianblog.ir/

خوشا به حالت برای شروع تعطیلاتت. امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره.

نفر اول سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 11:40 http://otaqeshakhsi.blog.ir/

و رویاهایی که به خواب می روند...

گندم سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 02:11

مونوم همو جوررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد