گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خب رسالتم انجام شد برگردیم سر تصحیح اوراق

می دانم بیشتر خواننده های من جوانند، خیلی ها از نوجوانی با من همراهند، می دانم من همیشه کارکرد این وبلاگ را جدی نگرفتم، می دانم با جمع خوانندگان فیس بوک و اینستا و این دو تا وبلاگ و حتی گودر،  برخلاف بسیاری از وبلاگها خواننده های من کم نشدند در این سالها

همچین مواقعی جوگیر می شم که من دینی بر گردن دارم بابت این همه رفیق مجازی و فکر می کنم باید پیغامی بدهم و رسالتی بر دوش دارم

البته خوشبختانه فقط سالی یکی دوبار وهم برم می داره و 

الان یکی از اون وقتاست

جان من با دندونهاتون مهربون باشید، دکتر و دواش خیلی خرج داره

اون گردن لامصب را روی گوشی خم نکنید اینقد، 

دستاتونو زیر چونه نزنید

قوز نکنید، 

چیز سنگین بلند نکنید، 

رو زمین و توالت ایرانی نشینید

حسودی نکنید، جدی نگیرید، ساده بگیرید

آت آشغال نخورید

غصه نخورید ،

 غصه نخورید، 

غصه نخورید

،

،

،

،

،

خب رسالتم انجام شد برگردم سر تصحیح اوراق

نظرات 15 + ارسال نظر
نانا کیان چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 20:45

چشم
سیو کردم توصیه هاتون رو

شکیبا یکشنبه 4 تیر 1396 ساعت 12:38

همیشه همینجوری باش گیس طلای عزیز

ماتیوس جمعه 26 خرداد 1396 ساعت 19:36

غصه نخورم، نخورم نخورم... چشم اگه شد حتما

شیوا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 11:24 http:// sheeva.blogfa.com

سلام گیس طلا چشم من خیلی سعی میکنم به حرفلات گوش کنم

در ضمن تو پست قبلی کامنت گذاشتم نمیدونم رسید یا نه
چند سال پیش یه کامنت خیلی تاثیر گذار برام گذاشتی در حد رسالت انبیا.... شاید باورت نشه که من بارها و بارها در زمان ناراحتی برای خودم تکرارش میکنم اون هم وقتی بود که من درگیر یه ناراحتی بودم و هی تو وبلاگم غر میزدم و شما برام نوشتی به این چیزا فکر نکن به خلق کردن فکر کن....

مرررسسسی هزارتا

افرین دختر کاتب

آرامش چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 11:23

گیس طلا جان آب خوردن فراوان فراموش کردی بگی
هم برای پوست خوبه ..هم دستگاه گوارش و کلیه

این مشکلو خودم دارم ، سخت آب می خورم، برای همین روم نشد بگم

گندم چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 02:25

خوب منم برم بقیه برگه هامو تصحیح کنم شب قدری جای قرآن برگه به سر گرفتم الان بعد از تصیح 21 برگه یکهو شک کردم به پاسخ یکی از تستها اومدم چک کنم تو نت که گفتم یه سر بیام اینجا . التماس دعا

خواننده ی خاموش خاموش چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 00:34 http://zehnemotalatememan.blogsky.com

جز غصه چی میشه خورد اخه . اما چشم اینم نمی خوریم.

همه خوشمزه های دنیا
چاله بادوم
کشک
تخمه

naz سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 23:55

chashm :D

فریبا سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 22:38

والا غصه داره میخوره منو

بهنام سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 15:04 http://harfehesabi.blogsky.com/

مامانامونم یه زمانی از این صوبتا زیاد میکردن
بعد از یه مدت دیگه بیخیال شدن
حالا شمام بیخیال میشی بالاخره.. :)

والا اونی که نباید بی خیال بشه شمایی، منکه کارم درسته

تیلوتیلو سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 11:02 http://meslehichkass.blogsky.com/

پیغام هاتون دریافت شد
متشکر
اما بعضی هاش اجرایی نیست ... دست خودمونم نیست ... شرمنده

اثر پروانه ای سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 10:29

مهمترین اثرت بر من این بود که ساده بگیرم و اینکه تنهایی هم می تونه خیلی خوش بگذره بعضی وقتا

منصوره سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 09:06

چشم!
ماها که دیگه از حواریون شدیم.

شیدا سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 09:02

سلام شما فوق العاده اید رسالتتون هم عالی بود چشم واقعا اگه بشه غصه خوردن رو از زندگی حذف کرد اصلا یه شکل دیگه میشه زندگی

مریم سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 09:00 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

خب رسالتتون کاملا موثر هم بود گیسو جان. دستمو زده بودم زیر چونه و قوز کرده بودم روی میزم و زل زده بودم به مانیتور و داشتم رسالت شما رو میخوندم! در نتیجه الان به سالم ترین شکل ممکن نشسته ام بدون آرنج و کمر و شانه ی تحت فشار *: البته بذارید کیبرد رو هم کمی بکشم جلوتر. آها حالا درست شد :)
چشم وقت دندون پزشکی هم میگیرم به زودی ؛)
مرسی مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد