گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خب شاید اینم خودش یه جور مریضیه

کیست های فراوانی در سینه ام پیدا شده که در حال درمانشان هستم، در حین جستجو درباره اش در وب دیدم که تمامی دکترها و مقالات و سایتها  همگی به یک نکته اشاره کرده اند که : حتما درباره اش با خانواده و دوستانتان صحبت کنید!

برایم عجیب است یک نسخه همگانی پیچیدن

آدمها با هم فرق دارند و چنین توصیه ای نمی تواند برای همه کارساز باشد

من سرما هم که می خورم خودم را در خانه زندانی می کنم تا وقتی که خوب شوم و حضور هیچکس را تحمل نمی کنم، خیلی بیماری ام طولانی باشد می گویم که به سفر رفته ام

منظورم این است که دریافت همدردی برای همه خوشایند نیست و صحبت کردن از بیماری برای من آزاردهنده است

من آدم مضطرب شدن از بیماری نیستم و گویا کمی هم بی خیالم اما سئوالات دیگران دوباره سلامت بدنم به شدت آزارم می دهد حتی اگر از روی حسن نیت باشد که هست

دوستانم که این اخلاق مرا فهمیده ام تا ناپدید می شوم  حدس می زنند که بیمارم

همین الان نگرانم دوستان دنیایی واقعی این متن را بخوانند و با من تماس بگیرند که:چی شده گیسو؟، 

در واقع من فکر می کنم بیماری یک بخش خصوصی زندگی من است که به دیگران ربطی ندارد و سوال کردن درباره اش را یکجور ورودبه حریم خصوصی می دانم


نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 17 تیر 1396 ساعت 10:52

بابا این وب فارسی همه مطالبشون از روی هم کپی پیست شده. به خاطر همین اینقدر نسخه واحد چیده اند همشون
مگه اینکه شما از وب انگلیسی دیده باشید این موضوعو

اثر پروانه ای یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 15:17

منم دوست ندارم حرف بزنم چون نگاه سنگینو غم انگیز مامانم بیشتر اذیتم می کنه

shiva یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 14:00

منم دارم

شیدا شنبه 10 تیر 1396 ساعت 08:39

اگه درد داری کپسول روغن گل مغربی چیز خوبیه براش

asi جمعه 9 تیر 1396 ساعت 19:16

خداییش داری میری درمان؟؟ به شیرازی بودنت شک کردم

مجاب جمعه 9 تیر 1396 ساعت 02:31

با سلام هرکار دکترتون گفته بکنید فکر کنم همین متن اخیر هم در همین راستا بوده باشه! امیدوارم بزودی خبر سلامتی کامل و راحتی خیال در مورد همه مسایل استرس زا، بقلم خودتان در همین صفحه دیده شود.

فری جمعه 9 تیر 1396 ساعت 02:18

سالهاست چندتا دارم خواهرم هم داره خیلی ها در اطرافم دارن ، فقط چکاپ مرتب ، استرس نداشتن، نخوردن کاکائو قهوه و چای پررنگ و خانواده کلم و کرفس بسیار موثره ، هرچند شما خودتون بهتر میدونین ، دیگه چون گفتین ، باید زکات علممو میدادم من هم درد میکشم ولی هرگز به نزدیکانم چیزی نمیگم

جودی پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 23:10

تو کتاب فلورانس نوشته کیست سینه ناشی از خشم و غضب زیاده
تو کتاب قانون شفا نوشته خانمی که کیست سینه داره میشینه و با خودش فکر میکنه که ناراحتی چه چیزی هنوز رهاش نکرده و متوجه میشه هنوز همسر سابقش رو بخاطر خیانت نبخشیده قلبش رو از ناراحتیها پاک میکنه و کیستش خوب میشه
این هم فضولی من تو مساله شما :)))

گندم پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 21:05

خب دیگه الان دقیقا به این نسخه همگانی عمل کردی خوب میشی زود
یه زمانی می گفتی دوست ندارم رخت چرکهامو در معرض دید بقیه بذارم ( در مورد اینکه دوست نداری درباره ناراحتی‌هات با کسی صحبت کنی ) اما بذار بقیه بدونن که گیسو همیشه نمی‌شنگه خوب گاهی اونم مثل بقیه می تونه شاد نباشه

مادرم سردرد بود و حالش خوب نبود ، دخترم 2 ساله بود شاید اومد بهش گفت زوش نزن آمیفون بخور بخواب

نادیا پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 16:56

راستی سعی کنید نوشابه و شکلات و مواد کافیین دارو کمتر مصرف کنید.و چای کمرنگ بخورید

نادیا پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 16:48

با نظرتون کاملا موافقم.
واما در مورد کیست،مگه کیست دارویی هم داره؟فک نمیکنم.فقط با خوردن ویتامین Eکنترلش میکنن.دوست عزیزی که گفتن غده،غده با کیست فرق میکنه.غده به دو نوع خوش خیم و بد خیم تقسیم میشن.

بنفشه پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 12:05

شدیدا موافقم و خودم هم همین جوری ام، دوست ندارم درباره بیماری و دردهام با کسی حرف بزنم و حضور عیادت کننده ها و دلسوزان موقع بیماری آزارم میده
امیدوارم به زودی و بدون درد و دردسر زندگیت به روال عادی برگرده و سالم ، تندرست و شاد پی سفر و گشت و گذار بری

سندباد پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 10:11

امیدوارم زوووووووود خوب شی

زهرا پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 08:31

گیسو اما من نظر دیگه ای دارم
دکترها اون حرف رو زدن برای بیماران با سرطان بدخیم که خداروشکر برای تو فقط چندتا غده بوده
در رابطه با اون جور بیماریها کسی حق نداره بگه من دلم نمیخواد بقیه بدونن چون یک حقو از بقیه میگیره
اونم حق زمان برای خداحافظی رو

ماتیوس پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 01:54

گیسو جان حریم خصوصی چیزی ست که تو این مملکت گل و بلبل یه وجبش هم پیدا نمی شه !
خوش به حالت که شرایطی داری که می تونی تن به اجبارِ افسار گسیخته ی فشار اجتماعی ندی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد