گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

حالا هی نیایید بگید ولی محل ما یک عالمه تابلو داره ها

در ارایشگاه نزدیک خانه ما دو تا خانم هستند ، یکی موج به شدت منفی دارد و هر وقت زبر دستش می نشینم، معذب و ناراضی و دومی دستهای بسیار مهربان و بدون درد دارد، دیروز رفتم دیدم اولی هست، و دومی نیست، فرار کردم اومدم بیرون ، در حالی که به مفهوم دقیق کلمه می خواست منو به زور بشونه رو صندلی

و بعد شروع کردم در خیابان بهار و بهار شیراز به دنبال تابلو آرایشگاه گشتن و متوجه چیز جدیدی شدم

تابلوهای ارایشگاه مردانه، واضح و آشکار و بسیار زیاد بود، در خیابانهای اصلی  من تابلو آرایشگاه زنانه ندیدم، و وقتی جستجو را به داخل کوچه ها ادامه دادم ، تابلوهای کوچک و پنهان  را دیدم 

آره دیگه زنان خوشگل می شن ، زشته وسط خیابون

نظرات 5 + ارسال نظر
باران جمعه 16 تیر 1396 ساعت 13:37

احتمالا به این دلیل که زنان زیادی شغل ارایشگری رو به عنوان شغل خانگیشون انتخاب می کنند و چون مجوز ندارن داخل کوچه ها و بدون تابلو هستند.
سایر سالنهای بزرگ زنانه؛ تابلو دارن قد آسمون
اما این شغل برای مردان؛ جدی تر و رسمی تر به حساب میاد و ورژن خانگی نداره

بهار شیراز پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 19:16

خیابون من

ماتیوس پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 00:56

البته گیسو جان تا جاییکه که من می دونم دلیل دیگه اش هم اینه که مالیات ندن !!! من یه سالن معمولی اما خوب و کامل تو همون محدوده ی بهار شیراز می رم که اصلا و ابدا تابلو هم نداره !!!
اگه دوست داشتی بگو آدرس بدم ... ولی با همه ی اینا تو محله ی ما همشون تابلو دارنا !!!

ادرس بده

سندباد چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 17:34

این از یه جهت فکر کنم به مسئلة جواز و مالیات کار رسمی هم ربط داره. اینا که تابلوهای کوچک و مخفی دارن تا دیدم رسماً کار نمی کنن. فکر کنم مالیات و اینا نمیدن برای همینه تابلو نمیزنن

لیلا چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 15:54

گیسو جان! یه سوال غیرمرتبط ازتون دارم. میتونید جواب ندین.خیلی عذر میخوام بابت این سوالم، ولی چند وقته هی میخوام بپرسم هی منصرف میشم!! قبلا تو روزمرگی هایی که مینوشتید یه آقای بامزه ای بود به اسم فک کنم امیر!!! ازشون دیگه نمینویسید!!؟ انشاالله سلامت هستن؟ چرا دیگه نیستن؟؟ ببخشید بابت سوال غیرمرتبط

نه خواهش می کنم لیلا
نه چندان خوب نیست
مریض احوال شده و منزوی
کسی ازش زیاد خبر ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد