گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خلاصه اینکه تجربهخوبی بود و احتمالا سالی یکبار تکرارش خواهم کرد

خب نتیجه اولین تجربه رژیم و اولین تجربه خام گیاهخواری را باهاتون در میون می دارم

دکتر به دلیل کیست ها پیشنهاد داد که این رژیم را شروع کنم و هدف کاهش وزن نبود اولا

دوما  رژیم مجموعه ای است از سالاد و میوه و آجیل و   دوای  عطاری به قول شیرازی ها

برای دوره بیست روزه هزینه آجیل و خرید عطاری دویست هزار تومن شد و سالاد و میوه هم که در جریانید خودتون

هیچ احساس گرسنگی تجربه نکردم اما از صبح تا طهر میوه و از ظهر تا شب تفریحی داشتم آجیل می خوردم 

اولش کمی زمان خوردن زیره و سیاهدونه و تخم شربتی و خرفه را قاطی می کردم

نتایج محسوس:

شکمم کوچک شد، 

سه چهار کیلویی هم  وزن کم کردم

پوستم نرم شده و پوست صورتم عرق کرد، من این تجربه را هیچوقت نداشتم 

موهام پیچش طبیعی و فرفری قدیمی اش را بیاد آورد

نفخ کلا ناپدید شد

دهان خوش بو بود 

خوش اخلاق که بودم اما گویا بسیار ریلکس  شدم ، کلا چیزی رو اعصابم نمی رود

دستگاه گوارش زیاد کار می کند، روزی سه بار حتی

هیچ معده درد یا کلا دردی در اثر رژیم تجربه نکردم

صورتم کمی لاغر شد، گویا آب میوه های طبق دستورالعمل را کم خوردم 

اشتهایم بسیار کم شد

خوردن غذای معمولی برایم مشکل شده، اصلا میلم به خورش و پلو نمی کشد، پیتزا گیاهی خانه هنرمندان را به زور خوردم 

خواب خوبی دارم

ناخن هایم رشد سریعی داشتند در این مدت

به خاطر دمنوش ها ، آب بیشتری به تنم رسبد

شاد ترم



نظرات 17 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 09:15

چه نتایج عالی

سروین یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 05:24

یکبار پیام دادم برای این مطلب نیومده انگار! ببینین شما بدنتون را اصطلاحا پاکسازی کردین. موادی که میخوریم اگر از نگهدارنده های صنعتی استفاده بشن، روغن های اشباء شده صنعتی، ترشیجات با سرکه های صنعتی و هله هوله هایی مثل چبپس و پفک و بیسکوییت و... در بدنمون ایجاد سم میکنن و در بدن باقی میمونن. حتی بعضی از مواد غذایی که میخوریم مثل ماکارانی، عدس، بادمجان و.... به اصطلاح طب سنتی سودا را افزایش میدن که خودش باعث عوض شدن خل و خو میشه مثلا آدم عصبی میشه یا خود خوری میکنه و...
حرف در این مورد گفتن خیلی زیاد هست که اطبای سنتی راهنمایی خوبی میتونن بکنن ولی علی الحساب به این سایت یک سر بزنین و این تست مزاج شناسی را بدین چیزای جالبی دستگیرتون میشه. این سایت یک نمونه هست که من خوشم اومد شما میتونین مطالب خیلی زیادی پیدا کنین.... http://www.tabaye.ir/exam
روز و روزگار خوش....

آمیتیس چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 20:12

بهترین درمان برای کیستهای کم و کوچیک پیاده روی منظم و طولانی مدت هست.

بهزاد دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 14:09

لبنیات(شیر و ماست و پنیر) را هم قطع کرده بودید؟

بله

صفا یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 13:31 http://www.blogsky.com/mano-tanhae-va-omid

چقدر خوب تبریک میگم

زری شنبه 24 تیر 1396 ساعت 19:57

گفتم پارسال دوماه این رژیم را داشتم. بدلیل بارداری رژیم را کنارگذاشتم واااای پدر معده ام دراومد، ایکاش میشد تو بارداری و شیردهی هم این رژیم را داشت. حالا میخوای رژیم را کنار بذارییا ادامه میدهی؟

دوره من بیست روزه بود
کلا دائمی نبود
اما قطعا سبک غذا خوردنم را عوض کرده است تا اخر عمر

شادی شنبه 24 تیر 1396 ساعت 16:03

دستور رژیم رو از کی باید بگیریم؟

سرچ کن

گندم شنبه 24 تیر 1396 ساعت 12:32

خط دوم گفتید برای کیستها پیشنهاد شده بود ولی تو خطهای بعدی نگفتی چه تاثیری داشته میشه به عنوان یک روش درمان بهش نگاه کرد ؟
دمنوشها را با چه شیرین کننده ای می خوردی؟

بدون شیرین کننده
نهایتش با توت خشک
نه روش درمان نه، بیشتر روش کنترل

قندک میرزا شنبه 24 تیر 1396 ساعت 09:13

سلام.خوشا به حالتون.الهی همیشه سلامت باشین

زینب شنبه 24 تیر 1396 ساعت 08:55

سلام.چقد عالی.
ببخشید کوبیده شده ی تخم شربتی و زیره و....رو استفاده می کردید یا سالم؟

نکوبیده

سندباد شنبه 24 تیر 1396 ساعت 08:18

عاااااااااااالیه!
شیرازیا خیلی هم باهوشن که واسه هرچیز الکی ای وقت نمیذارن فقط خیلیا درکشون نمی کنن هی میگن فلان بیسار!

بنفشه شنبه 24 تیر 1396 ساعت 01:42

چه خوب و امیدوارکننده:))

باغ فردا جمعه 23 تیر 1396 ساعت 22:12

سلام من سال پیش یه پرهیز چهل روزه مشابه داشتم فقط موندم چطور هزینه شما ۲۰۰ تومن شده راستش من حدود یک میلیون و شد فقط اجیل خریدم طی سه نوبت
ضمنا یه خواهش میشه لطفا یه کانال تلگرام هم داشته باشید سریعتر به پستاتون میرسیم
ممنون

خب حتما خیلی اجیل می خوری
مال من فقط ١٠ درصد اجیل بود، بقیه سالاد و میوه بود

بنیامین جمعه 23 تیر 1396 ساعت 20:38

:))))))

بنیامین جمعه 23 تیر 1396 ساعت 19:58

و احتمالا کلی زمان اضافه بدست آوردین بابت آشپزی نکردن و ظرف نشستن :)

اخ اخ این قسمتش
این قسمت

الا جمعه 23 تیر 1396 ساعت 17:36

گیسو ؟ مادر ، برای رسیدن به همه این نتایج ، 5 سال خام خواری احتیاج داری. تازه اگر اون وسطها مریض نشی و رزیم را قطع نکنی. ولی اگر این رزیم اینقدر احساسات مثبت بهت میده ، سالی یکبار ضرر نداره. انجام بده.( به خدا منفی و نا امیدانه نیست! فکرهای بد نکن!)

:الا جان من به کامنت های عجیب و غریب تو عادت دارم نگران نباش

دختر معمولی جمعه 23 تیر 1396 ساعت 17:22 http://mamoolii.blogsky.com

چقدر خوب که اکثرش تاثیرات مثبت بوده براتون، چقدر خوب .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد