گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خب پس چرا رفتی؟

طبقه برای حمام خریده بودم و جعبه به بغل هن و هُن کنان به سمت خونه می اومدم که مردی دوان دوان به سمتم دوید و از کنارم رد شد و رفت و در همان حال با عجله  و مهربانی و نگرانی گفت: خب خبرم می کردی برات بیارمش!


و نه خیر !تخت در اتاق کوچیکه جا نمی شه، راه به بالکن و کمد را می بنده

شب اول که  در پایان اسباب کشی موندم تو خونه، خوش خواب را بزور انداختم تو اتاق کوچیکه و بیهوش شدم، تا یکی دو هفته بعد که بقیه خونه را مرتب می کردم، هر شب همونجا ولو می شدم  تا وقتی نوبت اتاقها رسید، 

دیدم بهتره که اتاق بزرگه بشه، اتاق خواب بنابراین  بساط تخت را این طرف آوردم و یک اتاق خواب خوشگل آبی اونجا راه انداختم 

گبه قدیمی  و کتابخونه را هم بردم در اتاق کوچیکه

ظاهرا همه چی سر جاشه کاملا شیک و مجلسی

فقط یک نکته کوچولو وجود دارد:

من هر شب تو اتاق خواب   روی تخت می خوابم، صبح ها می بینم تو همون اتاق کوچیکه ، روی گبه از خواب بیدار شدم!

جان من یک کم زیرپوستی تر، اینقدر برشت نیایید

و جام رو دارترین آدم دنیا می رسه به همکار دوازده سال پیش من که تو تلگرام پیدام کرده و بعد از یکی دو روز حال و احوال، پیغام داده :

-دو تومن داری به من قرض بدی؟

-نه متاسفانه، خونه خریدم 

- مبارکه، شمال جایی داری ما بریم، همه جا پر شده

-!!!

تو پاشو برو

امسال سفر نرفتم و بدخلقم، درگیر ماجرای خونه و اسباب کشی بودم و  از هفته دیگه هم جلسات دفاع از پایان نامه ها شروع می شهههههه تا اول مهر

به پاییز دلخوشم و سفرهای رنگی اش

اما این باعث نمی شه که وقتی فیس بوک یاداوری می کنه که من پارسال همین موقع کنار دریاچه ای در گرجستان چادر زده بودم، غصه تو دلم جمع نشه

بدن اینقد جوگیر ؟!

خب بچه ها حقیقتش اینه که دوره رژیم خام گیاهخواری بیست روزه بود اما من دیگه نتونستم برگردم به پخته خواری و گوشت خواری!

می خواستما، نمی شد

اینجوری بود که  بعد از اون هر روز که غذای پخته میخورم، شب تا صبح کف پاهام آتش می گرفت و بی خواب می شدم و گوارشم بهم می ریخت

نتیجه اینکه بعله

من همون موقع هابرگشتم به خام گیاهخواری

البته در مهمانی هااگر هوس کنم  غذا میخورم و عوارضش را تحمل می کنم اما فعلا که هنوز در این خانه شعله گاز روشن نشده و منهم حالم خوب است روی شصت کیلو باقی ماندم 

اما خدایی از جمله من به رها که: من می دونم تا آخر عمرم امکان نداره روزی گیاهخوار بشم !

 دو سه ماه بیشتر نمی گذره!