گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نمی دونستم که نمی دونن!

امروز در خیابان شریعتی دیدم صاحب مغازه ای با شلنگ پیاده رو را می شست، گفتم که اب نیست و فیلان

گفت اب چاهه

براش توضیح دادم که کلا اب نیست، ابهای زیرزمین و اینا

توجه نکرد

 حتی رهگذری هم از او دفاع کرد که این آب خوردن نیست!

زنگ زدم به ١٢٢ اطلاع دادم، ادرس را گرفتند و گفتند پیگیری می کنند

اما کلا باید یک فرهنگ سازی بشه که آب چاه هم نداریم آقاجان!

نظرات 11 + ارسال نظر
م جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 16:06

دیروز با چند تا خانم که از من جوانتر و تحصیلات بالاتر بودند برای اولین بار رفتیم کنار یه رودخونه چایی و گپ و...بعد موقع بلند شدن یکی از خانما آشغالای داخل ماشینمو نشون داد گفت این کیسه رو هم همینجا بندازین دیگه !!1
وحشتزده گفتم من تو طبیعت آشغال نمیریزم
رول کیسه زباله و دستکشامو نشون دادم گفتم تازه اگر فرصت کنم یه مقدار هم زباله جمع میکنم میارم شهر !!
دو ساعت نصیحتم کردند که اصلا فایده تداره این کارا !!
تمام راه برگشت انگار یکی زده بود توی سرم گفته بود خفه شو !!

پگاه معافی پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 08:50

بعید می دونم موفق شید ولی تلاشتون قابل تقدیره

لیلا سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 15:07

چه جالب! 122رو نمیدونستم

پریسا مامان امیرارسلان سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 11:53

خیلی ناراحت شدم...تا الان فکر کردم شما کلا کوچ کردین اینستا.تا اینکه تصادفی اینحجا رو دیدم.خیلی وقت غافل بودم.اوه ه ه ه....چشمم یاری نمیکنه همه رو بخونم.حیفم میاد.... چرا فکر کردم اینجا نمی نویسین دیگه...

سر فرصت با ارامش بشین بخون

شیدا دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 16:55

همه یه طرف، تلاش اون رهگذر یه طرف
ممنون 122 رو بلد نبودم

قندک میرزا دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 15:20

ضمنا این واژه -آقاجان- را خوب اومدی.خوشم اومد!

قندک میرزا دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 15:18

اگر من توی این مملکت کاره ای بودم شمارو می کردم وزیر نیرو

سارا دوشنبه 9 مرداد 1396 ساعت 12:14

افرین. من نمیدونستم برای این کار شماره تلفن هست. یه چیزی هم که هست اینه که روزی 100 بار باید زنگ بزنی به این شماره. میترسم مثل اون پستی که در مورد 123 بود و اینکه هر روز هزار بار با این شماره تماس میگیرن و امکان رسیدگی به همه موارد رو ندارن ، بشه مثل اون

قندک میرزا یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 14:43

سلام. ای کاش همه مردم مثل شما انقدر با ملاحظه بودند

راحیل یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 13:48

اون که مغازه دار بوده و احتمالا شما را نمیشناخته. با همسایه ای که با آب لوله کشی دو ماه یکبار فرش میشوره چون به دلش نمیچسبه چه کنیم؟ ☹

اتفاقا ١٢٢ مال همین کاره
هویت شما پنهان می مونه

اثر پروانه ای یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 11:53

کار خوبی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد