گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

من خوبم

خوش خواب را انداختم روی زمین و در اتاق بدون پرده دراز کشیدم، خونه طبقه چهارمه و کسی بهش مشرف نیست  و من  آزاد و رها

کارتونهای کتاب وسط هال هستند، ماشین لباسشویی، گاز  و ظرفشویی وصل نشدند  اما  یخچال و آب خنک هست

گونی های لباس در ان یکی اتاق ولو هستند، مانتو ها را زدم به چوب لباسی اما زمستانی باید بروند در فضای خالی زیر تخت پادشاهی

ساعت یک است و هنوز کولر خاموش است، باد خنکی ازپنجره می آید و تنم را نوازش می دهد

در خانه ای در همسایگی رضا یزدانی می خواند و  جاده ها را بیادم می آورد

نگرانی هایم دور هستند ، خیلی دور 

نظرات 16 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 10:32 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

تو کانت قبلی یادم رفت بگم منزل ند مبارک :)
آرامش و نسیم از پنجره ی بی پرده و بی مشرف هم مبارک
دور بودن نگرانی ها هم که صد البته خیلی مبارک.
واسه فوت یادم نیومده هنوز که چی میگفتیم قبلش. اما صورت مسئله جدیدم اینه که برای ماشین میگن چرخش براتون بچرخه. برای خونه و پنجره و نسیم و مانتوهای اویزان و آب خنک توی یخچال و کلا این حال خوب چی میگن؟ کلا بعدش فوت به همه چی :)
لذذذذت ببرید همیشه ایشالا :)

شیدا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 09:30

خیلی مبارکه
آرامش تان مستدام

فاطمه شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 11:20

این پستت رو هی میام نگاه می کنم و هی سعی میکنم نگرانی هام رو به دورها بفرستم.انرژیش خیلی خوبه.خونه ت مبارک و تنت سلامت و دلت شاد گیس طلا جان

بنفشه جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 22:02

بسیاااااار عاااالی
آرامشت پر دوااااام :)

سارا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 19:07

حالت رو میخرم...

سندباد جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 18:41

همیشه خوش باشی و نسیم آسایش بهت بوزه گیسو جوووووووووون

لیلا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 17:17

چه خوب! حس خوبت به من هم منتقل شد.مرسی که مینویسی

ترانه جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 17:10 http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی عزیزم. کم کم همه جیز میره سر جاش و خونه ات همونطور میشه که میخواهی، شاد و سلامت باشی و نکرانیها همیشه دور دور. خیلی دور

الا جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 16:29

من اسباب کشی تا بحال نکردم!. خب این کارها مال این دوره و زمونه است. اما خانه را مرتب نو میکنم . و پروسه یکساله میگذارم. یکسال همه خرده ریزها بسته بندی یا تو کارتون.
راستی گیسو جون ، طبقه چهارم ، جلو خالی ، نسیم از پنجره، کجای تهرانی؟ حدس من: منطقه پردیس. ( شمال غربی ).

نرگس جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 16:17

مبارک باشه خونه جدید ویک عالمه اتفاق های خوب. همیشه خوش باشید

م جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 16:09

خوبه که خوبی
خوبتر هم میشی ایشالا
بیا اینم فوت

فاطمه جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 16:08

شما خوبه که مشاوره بدین به آدمها...من اگر جای شما بودم بغیر از کولر و لباسشویی و گاااااااز و کارتونهای پر به هییییییچی توی این دنیا فکر نمیکردم.

فاطمه جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 16:05

چقدر عالی...واقعا حستون همینطوریه یا اینکه وقتی می خواهید بنویسید دنبال حسهای قشنگ می گردید و اونموقع صدای رضا یزدانی را می شنوید؟

ماتیوس جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 14:56

خوش به حالتون که نگرانی هاتون دور هستن، ان شالله همیشه ازتون دور باشن ... برای من که همیسه تو حلقمه

گندم جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:15

الهی شکر
یکی دو روز دیگه هم که چیدی و مرتب کردی و گردگیری نمودی بیا از احوال دست و پات برامون بگو من بعد از چهار ماه از نقل مکان امروز انباری رو مرتب کردم

mahee جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 12:58

مبارکت باشه گیس.
تووش برات اتفاقای خوب و هیجان انگیز بیفته. شادی باشه برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد