گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

دندان شکن

به رها گفتم ماشین لباسشویی را بلدم خودم وصل کنم، گفت خانم دکتر شما فعلا برو کولر را روشن کن

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 16:19

سلام گیس طلا جان. خوبی؟
یک سوالی
شما ازبکستان رفتی؟ بخارا و اینا. اگر رفتی میشه سفرنامت رو در اختیارم قرار بدی؟

میخوام یه سفر برم اونجا. لامصب بلیطش گرونه. دودل شدم. میخوام ببینم خوبه و می ارزه یا نه. چون راستش من مثل شما زیاد اهل مسافرت نیستم و مدل کوچ سرفینگی اصلا بلد نیستم که برم تو دل طبیعت و لذت ببرم.

اگر رفتی و ازش سفرنامه داری ممنون میشم در اختیارم بگذری. مرسی

نرفتم ریحانه جان
من گرجستان رفتم که عالی بود

بنفشه چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 15:12

استاااااااااد

شیدا چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 09:43

سارا سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 20:08

عالی بود خدائیش این دوستت خیلی باحاله. از اونهایی هست که کنارش هیچ وقت حوصله ادم سر نمیره. قدرش رو بدون

ََADELE سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 17:00

پونه سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 15:33

سلام
منزل نو مبارک
من هم دو هفته دیگه برای نقل مکان به خونه جدید در نوشهر باید اثاث کشی کنم . میشه شماره تلفن این موسسه ظریف رو بنویسید لطفا تا ببینم برای شهرستان هم بار میبرن یا نه؟
تشکر

سرچ کنی هست

گندم سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 14:08

لایک برای رها
ذقیقا همین حرف را همسرم گفت و نشون به نشون که تا دوماه پیش ماشین تو مرحله خشک کن می خواست کابینت رو بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد