گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

آدمهای خوب شهر

دیروز تو خیابون گمش کردم، همه چی توش بود: کارت ملی، گواهینامه، کارت هدیه، عابر بانکها...

برای خرید خونه داشتم وام می گرفتم و بدون کارت ملی، غیر ممکن بود، المثنی ها ماجرایی داشت

خسته و جنازه تمام مسیرهای صبح را تا ظهر بازگشتم اما نبود که نبود

له و لورده خودم را به خانه فرشته رساندم که پول بگیرم ازش

در آنجا غمگین ولو شده بودم رو مبلها که گوشی ام زنگ خورد، یابنده رفته بود بانک و آنها با من تماس گرفتند و گوشی را دادند راننده، قرار گذاشتیم و کیف را بدستم رساند، نه یک ریال اش کم شده بود و نه حاضر شد یک ریال شیرینی بگیرد...

نظرات 7 + ارسال نظر
گندم پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 08:13


برای آدمهای خوب
و یک کوچولو اخم برای تو میشه بگی حواست کجا بود ؟

مجاب پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 00:54

من معتقدم از خوبی خودتونه

فاطمه چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 22:02

خدا خیرش بده که محل گذاشت و پیگیری کرد.خدا خیرش بده که حتی شیرینی هم نخواست تا شیرینیش به شما و من خواننده صدچندان بشه.

الا چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 19:59

صد درصد آدم خوب و نازنینی بوده. حتما هم آدم زحمتکشی بوده . آنها بهتر میفهمند که کسی که مدارک را گم کرده ، چه حال و روزی دارد.
اما یک توضیح کوچک : به جز پول ، بقیه مدارک برای کسی قابل استفاده نیست. خصوصا کارت ملی. یا مثلا دفترچه بانکی.( البته این خیالات من است! مطمئن نیستم!).

خرید و فروش می شه کارت ملی
قیمتش هم بالاست

Taraaaneh چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 18:53

برای من همین اتفاق افتاد همه جیز توی کیفم بود شامل کردت کارت و کواهینامه و سلفونم فقط کلی بول توش بود که دیکه نبود

ریحانه چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 17:49

هاها. دمش گرم. آفرین. کلا اینکه آدم اجناسش دست آدم حسابی بیافته نعمت بزرگیه.

تیلوتیلو چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 16:57

خدا را شکر که هنوز آدمهای خوب زنده اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد