گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نظرسنجی

دوقلوها نگران هستند که پشه نیششان بزند، دارم دلداریشان می دهم که پشه مرا نیش می زند نه آنها را چون من خوشمزه تر هستم 

وسط بحث شدیدی هستیم که کی مزه چی می ده یک دفعه چشمشون به یه سوسک بزرگ می خوره که از بالکن داشت وارد می شد

منتظر ترس و جیغ و دادشون بودم که شنیدم دارن بهم می گن :

از سوسکه بپرسیم کدوم خوشمزه تریم؟

بعد به من نگاه کردند می گن ،:تو ازش بپرس

و یکی داشت یواشکی  به سوسکه می گفت: بگو من خوشمزه ترم 

نظرات 4 + ارسال نظر
قندک میرزا شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 14:48

الهی! چه گفتمان قشنگی

سوشا جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 15:58

از موضوع پست به کنار ، وضعیت خام خواری ادامه داره هنوز خانم؟
ری اکشنهای بدن سازگاره با رژیم جدید؟

بله، همچنان ادامه داره،البته خودمو اذیت نمی کنم، موقع مهمونی دلی از عزا در می یارم
شبش تا صبح خوابم نمی بره اما تاوانه دیگه
اما بر می گردم خونه ،همچنان بساط میوه و سالاد و اجیل و دمنوش به راهه
و من

بنفشه جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 02:33

چه دنیای باحالی. بعد یهو از کی این همه قانون جالب و منطق خارق العاده رو فراموش می کنیم:/

سندباد پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 23:52

عجبببببببب موقعیتای متناقضی!
ولی به نظرم همون پشه خوش سلیقه تره باید از اون نظرسنجی بشه. سوسک خیلی دربند مزه نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد