گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

به دلم نشست

همسایه روستا در زده و مرا برای جشن نوه دار شدنش دعوت می کنه، 

زن در حال صحبت می گه:  فقط اهل ده را دعوت کردیم غریبه بینمون نیست

دیدم مرا هم یکی از اهالی روستا می داند


نظرات 6 + ارسال نظر
نانا یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 22:18

نه شما رو غریبه حساب نکرده

گندم یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 12:22

با افتخار دهاتی شدی رفت دیگه بچه تیرون نیستی .
فکر کنم چهارشنبه و چایی بارون کارخودشو کرده

فریبا یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 10:46

عجیب به دل من هم نشست . قشنگه مدل بودنتون!

شکیبا یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 08:04

دلم می خواد پیداتون کنم. یواشکی بشینم یه گوشه نگاه کنم ببینم چه جوری باهاشون رفتار کردی که شما رو عضوی از خودشون می بینن

سوالت منو هم به فکر فرو برد

مجاب یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 01:27

چه خوب

سندباد یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 00:04

آخی نازی! الان شما دوملیتی شدین رفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد