گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

اشاره به ویزیتی که من به دکتر روانشناسم می دهم

داشتم ماجرای امروز را برای رها تعریف می کردم که شخصی کاملا مودبانه به من توهین کرد و من کاملا غیر مودبانه جوابش را دادم و او هم فرار کرد از اتاق بیرون رفت

بعد هم شاهد ی که در صحنه حضور داشت با حیرت گفت : بدجور زدید در برجکش، چه طور اینطور با آرامش منفجر می کنید؟

رها می خنده می گه :می گفتی داداش خرج کردم براش !

نظرات 6 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 23:13 http://sh@yahoo.com

منم یه روانشناس میخوام

الا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 15:03

برای خشم و بیرون راندن آن ، و خلاص کردن ذهن از چرت و پرت روزانه از همکار بگیر تا فامیل و مردم کوچه و بازار بهترین راه حل: در هوای آزاد و ساکت ( ترجیحا تنهایی) قدم زدن. یوگا در هوای باز ( ترجیحا به تنهایی) یا کمی دویدن ( تنهایی) با خودت در حین قدم زدن در طبیعت ( تنهایی) بلند بلند حرف زدن. و باز هم در طبیعت ( تنهایی) یک آوازی رو که دوست داری بلند بلند یا یواش یواش بخوانی. این بود نسخه شخصی من

الا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 14:55

بقیه
یک سیستم که حرفها را نمیشنوی. و طرف هم متوجه میشود. روانشناسها بعضی اوقات میگویند ، خشم را درون خودت نگه ندار. اما راهش عکس العمل ناگهانی نیست. راهش تربیت و ایجاد آن سیستم است( همه این است و نیست و بلبل زبانی را بگذارید به حساب نظرات شخصی و اظهار فضل بنده! ناراحت و عصبانی نشوید!)
هنوز بقیه دارررد!

الا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 14:50

من با بنفشه موافقم. عکس العمل به حرفهای توهین کننده ، انرزی زیادی مصرف میکند. فرار بهترین کار است. فرار قدم اول است. در مراحل پیشرفته تر و قدم بعدی ، اگر بتوانی سیستم دفاعی ذهنت را تربیت و کنترل کنی و سیستمی بوجود بیاوری که خودبخود نشنوی ، بهترین کار است.
بقیه دارد

قندک میرزا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 12:46

داداش عجب خرجی کردی براش!آفرین

بنفشه چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 11:09

من اغلب از جواب دادن به توهینها فرار می کنم، پنهان میشم در واقع، چون جواب دادن عصبانی ترم می کنه و انرژی بیشتری میگیره و البته این راه خیلی بدیه چون این استراتژی منفعلانه اغلب توهین کنندگان بی شعور رو تشویق به پیشروی بیشتر میکنه، به خصوص در محل کار:/:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد