گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گاد بلس اینترنت

خیلی با اینستاگرام و فیس بوک حال می کنم و لازم دانستم دوباره در ستایش آنها بنویسم 

فیس بوک را به دلیل ارتباط چهره به چهره با خواننده ام دوست دارم، نامشان را می دانم، از حال و روزشان با خبرم، از عروسی و عزاهایشان و شادی و غم ها ، از سفرها ی درون و بیرون 

اینستاگرام را به خاطر عکس دوست دارم، در وبلاگ  و فیس بوک عکس گذاشتن عذابی است الیم و حالا در اینستا به راحتی به مدد عکسها داستانم را روایت می کنم ، کاری که در این همه سال نوشتن نمی توانستم و صد الیته که کامنت گذاران  اینستا ی  خیلی طناز و شیرین اند

برایم عجیب است که این تکنولوژی ها ، با این اسمهای اجق وجق، فقط برای من درست شده اند که شما، دوستانم را بیشتر بشناسم و تعدادتان را زیاد کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 09:47 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

گاد بلس یوووو گیسوخانوم جان که دیدن و خواندن نگاه و نوشته هاتون لذتی بس شگرف دارد :*:*

نانا پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 18:17

دیدن پستاتون و لایک شما به عکسای اینستامون یعنی یه طرفه نیست ارتباطمون

بنفشه پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 13:13

دخترک دوست داشتنی ما:) :*

گندم چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 23:28

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد