گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نه بابا مردم چی می گن، واه واه واه

نتایج کنکور آمده و دوستان و فامیل و اشنایان همه هیجانزده و درگیرند

و من حیرت زده ام از این جماعت درگیر!

نمی بینند؟ 

زمان بسیار تغییر کرده ، دیگر دانشگاه و رشته سرنوشت فرزند شما را شکل نمی دهد، دیگر دکتر و مهندس شدم الزامی بر امنیت مالی و شغلی نیست

این را که همه می دانیم

پس چرا این همه هیجان و استرس و پول که خرج می کنید؟

مدام از من می پرسند و مدام پاسخ می دهم، مهارتی را به فرزندتان بیاموزید

رشته ای برود که علاقمند است اما در کنارش مهارتی یاد بگیرد که در پایان این چهار سال،  اگر از دانشگاه فایده ای نبرد از آن مهارت ببرد

هرچه می خواهد باشد

کوزه گری

لوله کشی

انیمیشن 

چهار سال  مدت طولانی است برای استاد شدن در هر فنی

اینقدر رویابافی نکنید و در رقابت احمقانه والدین و مدارس و کلاس کنکورها فرو نروید که فقط جیب و اعصابتان آسیب نمی رسد

جوانیتان به شهر گا مهاجرت خواهد کرد

نظرات 9 + ارسال نظر
شاذه جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 09:10 http://moon30.mihanblog.com

هیچ اعتقادی به مدرک ندارم. اینقدر سواد برام مهمه که در هر دوره ای هرچی که دستم رسیده خوندم و سعی دارم که یاد بگیرم ولی در مورد مدرک صفر! اول دبیرستان دیدم اصلاً درسها اونی نیستن که من نیاز دارم. ترک تحصیل کردم و رفتم دنبال علایقم.

جواب مهدیه سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 13:29

به مامانت بگو تو دهن مردم نگاه کنه پول در بیاره بهتر از متخصص ارولوژی که .... مردم نگاه کنه پول دربیاره. یا جراح باشه و همورویید عمل کنه و پول دربیاره یا متخصص زنان باشه

شکیبا سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 10:27

بچه های من هنوز دبستانی هستن. خیلی دوست دارم فن و کار خاصی بلد باشن ولی هنوز خودم نتونستم براشون برنامه ای بذارم. دخترک به کیک پزی علاقه خاصی داره. و پسرک به شطرنج . نمی دونم عاقبت به کجا ختم می شه. مسلما هیچ کدوم دکتر و مهندس نخواهند شد ...

نرگس دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 16:12

من همیشه فکر میکردم قبول شدن دندان پزشکی سخت تر از پزشکیه. پزشک های جراح کجا رو نگاه میکنن پول در میارن؟

مهدیه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 15:23

مامان من چند روزه اشک چشمش خشک نشده که چرا خواهرزاده ام دندانپزشکی قبول شده و پزشکی قبول نشده!!!! من جواب مردم رو چی بدم. بگم باید بره تو دهن مردم رو نگاه کنه و پول در بیاره!!!!!!

مائده یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 22:45

چقدر این روزها یه این مسئله فکر میکنم باید یک فن یا یک هنر رو می آموختم

سندباد یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 19:40

خواهد رفت
و در آن ساکن خواهد شد!

الا یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 16:25

خیلی باهات موافقم. اما فکر میکنم زمان آن هم میرسه. مثل خیلی ارزشهای و نرم های دیگر. یعنی این کار را نسل جدید ، خودش فارغ از هرگونه اجبار دیگران اهسته آهسته انجام خواهد داد. به امید آن روز. و ورشکستگی دانشگاههای آزاد. و غیر آزاد.

جمال یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 12:17

فقط همین تیتر شما عامل بدبختی خیلی از این سرمایه های بیچاره است:

"نه بابا مردم چی می گن، واه واه واه"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد