گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

و همه می خندیدم

در ماشین سکوت است ، از چرتم بیدار می شوم، صندلی جلو نشستم، راننده سواری تهران شمال آشناست، مرا به مسافر صندلی عقب معرفی می کند و می گوید، خانم دکتر خواهر قیامت من است، نشنیده بودم این اصطلاح را ، خواهر در قیامت

تعریف می کند از روستایش و کشاورزی و  کندوی عسل واقعی  که دارد، عسلی بدون شکر، خالص و از زخمها و دردهای می گوید که آن عسل درمانش می کند

بعد از ردیف کردن بیماری ها با حسرتی  طنزالود می گوید: اما تنها زخمی که درمان ندارد زخم زبان  است ، حتی با عسل

مسافر پشت سری می گوید: اونو عزرائیل درمان می کند

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 1 مهر 1396 ساعت 12:39

الا جان حق با شماست . ولی گاهی میطلبه. باید زهر چشم بگیری تا طرف دستش بیاد که نمیتونه هر جور خواست باهات رفتار کنه. البته تاکید میکنم که همیشه هم درست نیست اینکه یه ادم انتقام جو باشین به هیچ وجه چیز قشنگی نیست. یه ضرب المثل ترکی هست ،کمی بی ادبیه، میگه جلوی اونیکه می..گ..زه باید بری..ی!!
گاهی لازمه تلافی کنی

الا جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 09:09

به نظر من زخم زبان ناشی از مشکلات گوینده زخم زبان است. او بیشتر قابل ترحم است . تا نفرت یا انتقام.
به سارا عزیز: به نظر من خیلی خوب است که انتقام نمیگیری.
انتقام یک دور باطل زدن است که نتیجه ای جز تکرار و شدت خشونت ندارد.

سارا پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 22:51

یه فرایندی هست به نام " تلافی کردن" درمان زخم زبان.
یه جا خوندم ادم مهربون میبخشه ولی ادم باهوش صبورانه منتظر میمونه و در زمان مناسب انتقام میگره
حالا بیا در گوشت یه چیزی بهت بگم : من خودم متاسفانه اهل تلافی نیستم زیاد. متاسفانه. و دلیلش هم از روی بی اعتماد به نفسیه

ماتیوس دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 23:47

مسافر پشت سری هم دردش رو کشیده هم درمانشو می دونه، واقعا راست گفته، گل گفته ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد