گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نپرسیدم، چون لازم نبود!

دوستم تصادف کرده، ماشین داغون شده اما خودش خوشبختانه سالمه، به چند تا از دوستای مشترک گفتم تا جهت دلداری بهش زنگ بزنند و تمام اون دوستای مشترک پرسیدند: کی مقصر بود؟

-نمی دونم

-نمی دونی؟ چرا نپرسیدی؟

و من گیج می شم، 

همچین مواقعی رها همیشه به من می خنده و می گه: آخه واسه تو سوال ایجاد نمی شه !

واقعیت اینکه آگاهانه نپرسیدم، برفرض که اون مقصر بوده ، جز اینکه به خاطر این سوال  حس بدی پیدا کنه،  چه فایده ای داره؟

حالا دانستن این اطلاعات که تقصیر کی بوده، به چه درد من می خوره؟


نظرات 5 + ارسال نظر
شاذه جمعه 7 مهر 1396 ساعت 14:52 http://moon30.mihanblog.com

واقعاً!

سارا چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 13:57

خوب بلدیم به جای دلداری دادن بزنیم تو پر طرف.
کمی شعور خیلی چیز خوبیه.

زهرا چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 13:53

احسنت

مریم چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 09:43 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

چه نکته خوبی! من اصلا بهش توجه نکرده بودم. الان خجالت کشیدم کلی که قبلاً گاهی این سوال رو پرسیده بودم...
مرسی گیسوجان. به خودم آمدم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد