گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خدایی

دخترکی دانشجویم است ، پر انرژی و شیطون که چون پروانه به مفهوم دقیق کلمه دور و برم می چرخد، اصرار دارد که مرا از روستا به دانشگاه ببرد و بلعکس، به قرار دکترم برساند، خرده کارهایم را انجام دهد و...

و من به طور خشن و مصممی در حال مقابله با او هست  و نمی پذیرم فقط مشکل این است که او در لجاجت دستکمی از من ندارد ضمن اینکه شاگرد اول است و نیازی به نمره هم ندارد، 

در یکی از سفرها زمانی من شاکی از اصرارش ماجرا را برای رها گفتم

در سکوت گوش داد و گفت:چه اشکالی دارد؟ مگه چقدر پیش می یاد که  آدم را اینطور دوست بدارند؟

از آن روز به بعد هر بار که بدون دعوا می پذیرم که به دنبالم بیاید و به دانشگاه ببرد و برگرداند، بعد از کلاس برایم نوشیدنی بخرد، میوه پوست بگیرد، ناهار مامان پز بیاورد 

حیرت زده  می گوید: نکنه من دارم می میرم شما اینقد مهربون شدید؟!

نظرات 13 + ارسال نظر
شیدا شنبه 6 آبان 1396 ساعت 13:43

خیلی بامزه اس این شاگردتون

شاذه دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 23:56 http://moon30.mihanblog.com

چه بامزه است این دختره! :))

... یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 12:15 http://x-daily-x.blogfa.com

شخصیتتون رو دوست داره و میخواد بهتر الگوش رو بشناسه...
گرچه کمتر دیدم این حوادث در دانشجو ها رخ بده...

نازی جمعه 28 مهر 1396 ساعت 19:27

شبیه بچتون:))

یعنی ۱۵ سالگی می زاییدم

حمید جمعه 28 مهر 1396 ساعت 12:31

عاشقت شده،
عشق انسان به انسان.

و اون حالت نپذیرفتن ها و دفع کردنها باعث شده حالا که می پذیری بیشتر براش جذابیت داشته باشه...

گندم جمعه 28 مهر 1396 ساعت 11:12

وقتی سوم راهنمایی بودم اونقدر معلم ریاضی رو دوست داشتم که حاضر بودم مریض بشم تصادف بکنم اون بیاد بیمارستان ملاقاتم تا این حد دیوونه یک روز تا خونه اش تعقیبش کردم الانم دوستش دارم چون باعث شد مسیر زندگیمو عوضم کنم هنوز هم باشنیدن اسمش از زبون بقیه افتخار می کنم که معلم منم بوده

نرگس جمعه 28 مهر 1396 ساعت 09:34

ولی دلیل این پست عدم اعتماد به نفس دخترک است که فکر میکنه حالا که قبولش کردین پس داره میمیره! درسته؟

نه محض خنده بود

مینو جمعه 28 مهر 1396 ساعت 08:59 http://minoog1382.blogfa.com

خب چون دوست داشتنی هستی،دوستت دارد.برام عجیب نیست دوست داشتنش.

روشنک جمعه 28 مهر 1396 ساعت 01:27

این دانشجوی مهربون خیال داره یه روزی بشه یه ادمی شبیه شما ومیخواد یاد بگیره چطوری

ساچی پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 23:17 http://sachi.blogsky.com

چ جمله ای گفته رها....
آفزین

نرگس پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 22:50

شاید فقط دنبال دوست میگرده یا مثل شاگردهای قدیمی میخواد در خلال این هم صحبتی فوت استادی یاد بگیره

سارا پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 19:37

ببین ، ازش لذت ببر همین. از کسی که بیددریغ و بی شیله پیله محبت میکنه و از ته قلبش ، باید قلبت رو به روش باز کنی. چه اشکالی داره یه دوست بشه برات

نیم وجبی پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 19:09 http://nim-vajabi.blogsky.com

چه عجیب...
اونقدر مهربونی عجیب شده آدم به زمین و زمان که هیچ، به خودشم شک میکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد