گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

در میانه، معلق

صبح است، از سفر ی شیرین و پاییزی بازگشته ام.

خوابی دلچسب داشته ام و حالا گیج و‌منگ دمنوشی درست کردم، پشت میزم نشسته امو خبرهای این چند روز  را می خوانم و سعی می کنم که به جهان  روزمره گی هایم باز گردم.

سخت است

چقدر این دو جهانم از یکدیگر دورند، 

خیلی دور

نظرات 6 + ارسال نظر
سروین سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 16:18

من یک خواننده تقریبا 10 ساله هستم. از اون اول اولا میخوندم.... با تمام فراز و نشیب ها و دردها و کیفورها و البته فیلتر شدن ها .... بارها گفتم باز هم میگم این وبلاگ تاثیر خیلی خوبی تو دیدنم گذاشت، جور دیگه ای میبینم.... و همیشه که نه ولی اغلب لبخند میزنم...

ممنون عزیزم، خوشحالم

فائقه شنبه 27 آبان 1396 ساعت 14:20

سلام. فائقه م . یه دختر 25 ساله یزدی که مهندسی شیمی دانشگاه تهران میخونم. چند سالی میشه که وبلاگتونو میخونم . هر وقت از دنیا و مشکلاتم خسته میشم اینجا رو میخونم و روحیه م عوض میشه و سرسخت میشم. اینستاگرام عکسای زیباتون رو میبینم ولی نوشتن چیز دیگه ای . عکس هیچ وقت اینجوری حرف نمیزنه . هر چند چند روزی میشه که برا ارامش روانم اینستام رو دی اکتیو کردم. ولی در کل وبلاگ رو بیشتر دوست دارم. دارم سعی میکنم درس بگیرم و سعی کنم خودم رو مهمترین عضو این دنیا بدونم که بتونم خوشحالش کنم. مرسی که کمک میکنید که این حس رو تقویت کنم درونم. خیلی دوست داشتم بیشتر با هاتون آشنا بشم. بازم تشکر از اینکه اشتراک میذارید.

عزیز دل منی شومو
افرین داری❤️

الا جمعه 26 آبان 1396 ساعت 16:48

من با یکی از دوستانم در این مورد موافقم:
نود درصد آدمها هر شب که به رختخواب میرن تو خیالشون به یک شغل دیگه فکر میکنند. و جدیدا به یک جای دیگه برای زندگی یا یک شکل دیگه زندگی.
میخوام بگم : منهم جزو همون نود درصد هستم. و میدونم با همین شکل زندگی که دارم یک روز می میرم. البته امیدوارم تو رختخواب نه! اونم بعد از خیالبافیهام برای تغییر زندگیم!

برای من خیالبافی نیست الا، من هر دو جهان را زندگی می کنم، فقط یکی را بیشتر از دیگری دوست دارم

ارمان شنبه 20 آبان 1396 ساعت 14:11 http://yaaar.blogsky.com

نگفتین رشتتون چیه؟
خصوصی

سندباد شنبه 20 آبان 1396 ساعت 12:37

واقعاً دور!
واقعاً سخت!

ارمان شنبه 20 آبان 1396 ساعت 08:48 http://yaaar.blogsky.com

دکتری گیس طلا
رشتتون چی بوده دکترجان
تو علوم انسانی عمر هدر دادین شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد