گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

ترسناکی ماجرا اینکه برای همه حضار قضیه خبلی طبیعی و عادی بود!

به دیدن آبگیر رفته بودم و قدم زنان در حال بازگشت بودم که تابلو آرایشگاهی بیاد آورد م که سبیلهایم احتیاج به رسیدگی دارند، وارد شدم، تمیز و ساکت بود، 

نشستم در انتظار و  با دیدن دختری که زیر دست آرایشگر بود، تمام آرامشم از بین رفت

دخترک به گمانم هنوز چهار سالش نشده بود، شینیون موهایش به اتمام رسیده بود و حالا خانم آرایشگر موهای جلو سرش را اتو می کرد و تافت می زد

تمام تلاشم را کردم که سکوت کنم

مادر و مادربزرگش شادمانانه منتظر پایان کار دخترک بودند تا به جشن عروسی برسند و  دختر در حال آبنبات خوردن بودن

نظرات 14 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 23:42

الهی اغقرلنا و اغفرله

zahra1994 شنبه 2 دی 1396 ساعت 16:58

این دختر 15 ساله بشه دیگه اینجور زیبایی ارضاعش نمیکنه دنبال یه چیز متفاوت تره
بعد میان ناله میکنن که چرا دخترمون یا پسرمون تیپای عجق وجق میزنه
دلیلش یک چیزه
چیزی که الان مناسب سنشه رو شما توی 4 سالگی بهش دادین

فرحناز جمعه 1 دی 1396 ساعت 16:05

گیس طلا خانم یه سوال منو جواب بدین متشکر میشم . من مدتیه به فکر افتادم برم توی یک روستای شمال ، خونه بگیرم و زندگی کنم . اما همه بهم میگن زندگی یه خانم تنها اصلا در روستا امکان نداره و مزاحمتها و مشکلات زیاده . واقعا یک خانم تنها امنیت نداره ؟ در روستاها که آدم فکر میکنه باید قاعدتا فضای خانوادگی و تربیتهای اصیل تری باشه .میشه کمی راهنماییم کنید؟ تشکر

اگر در بافت روستا بگیرید امنیت هست
اما در شهرک های تهرانی نشینن، نه

گندم سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 10:26

بچه تو آرایشگاه دیدم که عربده می کشید هرجور که مامانم ارایش شده منم همون شکلی کنید حتی شاگرد آرایشگاه را هم قبول نداشت باید خود طوبی خانم ایشون رو میزامپلی می فرمودن

نرگس سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 08:40

من معذرت میخوام فکر کردم دخترک چهارده ساله است

خواهش می کنم عزیز

نرگس دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 23:51

باید با موهاش چیکار میکرد که از نظر شما و دوستان کامنت گذار درست می بود؟ من نمیدونم واقعاً

بچه چهارساله؟ هیچ کار
می بردش حموم، موهاشو شونه می کرد و در نهایت چندتا گل سر و گیره گل گلی به سرش می زد

سارا دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 20:00

درخترش رو روز عروسی برده ارایشگاه چنان رژی بهش زده که عروس نزده!!!!!متاسفانه داره بیشتر هم میشه. تو عروسی هر کی این کار رو نکنه امل و عقب مونده است و مردم بی کار هم که فضولللللللل هی سیخونک میزنن که به بچه برس. حالا هی بیا ملت احمق رو توجیه کن مگه تو گوششون میره. بهت میخندن و فکر میکنن عقب مونده ای.

شن های ساحل دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 09:00

حالا از اون یک اسپری تافتی که روی سر بچه خالی کردن بگذریم آرایش و لاک همشون ماده شیمیایی و بچه ها جذب بیشتری از افراد بزرگسال دارن میشه 20 سالش میگن چرا سراطان گرفت چرا نمی گن چه بلایی سرش اوردیم.من مادرم توی مادر درمانه تا 7 سالگی اجازه خوردن چیپس و پفک و نوشابه نداشتم نتیجه الان استخون بندی محکمی دارم.
یاد یه خاطره افتادم خانومی یک بار دیدم موهای دختر بچه 5 سالشو دکلره کرده بود میگفت بچه مو بور دوست دارم کاش تست روان میگرفتن قبل از بچه دارشدن

دقیقا همین

... دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 00:21 http://x-daily-x.blogfa.com

همین که در حد مو درست کردن بوده خودش جای شکر داره...
:||||||

تافتتتتتتتتتت

الا یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 17:19

به هر صورت دوران کودکی تمام میشه. این نوع رفتارها هیچ دلیلی برای بلوغ زودرس یا علائم قبل از بلوغ نیست. این حرکات حتی انتخاب بچه هم نیست. بنظر من بازتاب فرهنگ و تربیتی است که از خانواده گرفته و این نوع رفتار مورد تایید و تقدیر خانواده بوده. وبنظر من حیلی هم بد!

شبنم یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 15:08

زیاد دیدم خود بچه اصرار کرده واسه اینکار

ممکنه اما والدین نباید با سلامت روان کودک بازی کنند

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 13:59

بعضی وقت ها بچه ها خودشون دلشون میخواد و زیاد نهی کردنشون بیشتر حریصشون میکنه

کاملا مخالفم، اتفاقا اینطوری بلوغ زودرس پیدا می کنند و مشکلات بعدی در راه است

دایان یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 01:34

ایرانیان غریب!

بنفشه شنبه 25 آذر 1396 ساعت 23:57

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد