گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

تا این حال بد بگذرد

می دانم حال دنیا بد است

حال ایران بد است

می دانم  دورنمای آینده چندان  خوشایند نیست اما

همین یک زندگی را داریم، 

می دانم خیلی خوب می شد در دوران هخامنشیان بودیم با آن امنیت و رفاه اقتصادی، اشکانیان زیبا و با فرهنگ و معتدل، سامانیان ایران دوست، می دانید حتی دوران ایلخانی و تیموری مردم اوضاعشان خیلی بد نبود؟  دوران صفویه  مقتدر و حتی دولت مستعجل زندیه 

اما الان هستیم  در قرن بیست و یک میلادی و مطمین نیستم که دوباره بدنیا بیاییم، خیلی دوست دارم البته، اما رو حرف این هندیا خیلی نمی شه حساب کرد

برا همین ، چون فقط به همین دم اطمینان دارم که هستم سعی می کنم که  حالم را خوب کنم

با هرچه که دم دست دارم

این کتاب خوب که دانلود کردم

اون سالاد اولیویه  خوشمزه که  در بوفه دانشگاه خوردم

این فیلمه که از تو هارد پیدا کردم

این شیشه شورها که مرام گذاشتن و هنوز گل می دن

حتی این دختر دانشجوهای عزیز و خل و چلم  که جلسه آخری بغلم کردند و با افاده به پسرهای کلاس گفتند:نمی دونید که چه مزه ای می ده!!


نظرات 17 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 21:00

گیسوی عزیز لطفا بنویسید، بخاطر ما، غمگینیم غمگین خشکسالی، زلزله ، سانچی و ....

مریم سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 10:17

گیسوجان،
آیا میدانستید یکی از روش های بسیار خوب برای اینکه این حال بد بگذرد، این است که شما بنویسید؟ :)
بنویسید لطفا :* خوب میشه حالمون :*

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 21:19

خانم یا آقای مجاب عزیز
خب معلومه
نوشته های گیسو یهو توی خط آخر منظور رو میرسونن و گاها حتی توی عنوان
من خودم همیشه عنوان رو نگه میدارم آخر بخونم تا سورپریز بشم

s شنبه 9 دی 1396 ساعت 15:30

livethemomentnow.blogfa.com

شیدا شنبه 9 دی 1396 ساعت 10:28

شما خیلی خوبی

خواننده وبلاگ شنبه 9 دی 1396 ساعت 10:01

سلام به نظرم این اشتباه است که ما فکر کنیم اگر در دوره های تاریخی گذشته زندگی میکردیم یک خانوم تحصیل کرده و مستقل بودیم با وسایل رفاهی اعم از گرمایش و سرمایش ، بهداشت ، وسایل نقلیه و در دسترس بودن پوشاک و غذای کافی در عین حال خبری از آلودگی هوا و مشکلات امروزی نبود و خیلی زندگی ایده آلی داشتیم . به مادربزرگ هایمان که فکر میکنم میبینم قبل از ۳۰ سالگی داماد داشته اند ، چندتا از بچه هایشان را بعلت بیماریهایی که حالا خیلی ساده به نظر میرسند از دست داده بودند و از صبح تا آخر شب باید هم رخت و لباس میشستند بدون انواع مواد شوینده و ماشین لباسشویی ، آشپزی میکردند بدون اجاق گاز و فر ، جارو میزدند بدون جارو برقی ، در عین حال باید مراقب چند بچه قد و نیم قد هم میبودند که در چاه آب نیفتند یا از پشت بام سقوط نکنند ، طفلکی ها برای حمام رفتن باید اجازه میگرفتند !! باسواد شدن هم پیشکششان ... حالا خدارا شکر برای ما خانم ها راه ادامه تحصیل باز است میتوانیم کار کنیم و از لحاظ مالی مستقل باشیم ، برای ازدواج مان تصمیم بگیریم .

عزیزم همه دوران گذشته قاجار نیست
در زمان هخامنشی زنان سرپرست کارگاه های حجاری تخت جمشید بودند
این فقط یک مثال بود
البته نظر شما محترم است

ملک شنبه 9 دی 1396 ساعت 09:17

حقیقتش من با اینکه گذشته ایران را دوست دارم اما ذره ای اون دوران را بهتر از الان نمیبینم
اصلا مایل نبودم یه زن باشم که در 47 سالگی احتمالا یا مرده بود یا الان با نوه های فراوان فقط کارش خشک کردن میوه و بزرگتری زنها و بچه های فامیل بود
نه من همین الان را بیشتر دوست دارم و خوشبختانه دنیا را بسیار شیرین میبینم

سندباد شنبه 9 دی 1396 ساعت 00:11

همون جملة آخرش اتفاقاً به خیلی چیزای خوب می چربه! با اینکه حقیقتاً نمیدونیم چه مزه‌ای میده ول میشه تا حدی تصور کرد!
و اضافه کنم برای خود من، یکی از خوبیای دنیا خوندن وبلاگ گیس طلاست

اثر پروانه ای جمعه 8 دی 1396 ساعت 14:59

به خاطر همینه که هنوز وبلاگتو می خونم همیشه حالمو خوی کرده

... پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 17:37 http://x-daily-x.blogfa.com

واقعا باید قدر شادی های کوچیک و داشته رو دونست...

زیبا بود :)

ارغوان پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 10:00

میگن امید به زندگی در اونهایی که سالادالویه تو یخچالشون دارن بیشتر از دیگرانه.

فریبا پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 09:51

عالی بود

بنفشه پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 08:47

چه خوبه که روزم با خوندن این پست شروع شد

منصوره پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 08:28

چه خوب بود!

مجاب پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 03:02

جسارتا: به نظرم همه متن نوشته شده بخاطر یک جمله آخرش! البته این هم یک نوع خوشبختی است

نظر شما محترم
اما
آدم عجیبی هستی

Mim.chista پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 02:47

حافظ اسرار الهی کس نمی داند خموش
از که می پرسی که دور روزگاران را چه شد

الا چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 22:35

حیلی عالی! همین کار رو باید کرد. واقعیتش بنظر من اینه: در چنین مواقع بایداجازه بدی امواج بگذره. ویه واقعیت دیگه: این دوره و زمونه باید آدم ، خوشی و شور زندگی رو از درونش به زور بکشه بالا. یا چه میدونم اختراع کنه. خلق کنه. آتشکده را روشن نگه داره!( منظورم شعر کسرایی بود!).
حال همه بده ، حال دنیا بده. خودمون باید آتش رو روشن نگهداریم( از شعارهای نسل انقلاب!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد