گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

خلاصه اوس گیس طلا در خدمت شماست با اوس گیس طلا سکوت را تجربه کنید


داستان از این قرار بود که  چند روز بعد از خربد خونه  ، متوجه شدم من و همسایه وسط دل و روده هم زندگی می کنیم، جطور؟

صبحها من با صدای زنگ ساعت پسرشون بیدار می شدم، ظهرها در جریان گفتگوی تلفنی مادر با دختر عمه اش در کاشان قرار می گرفتم و نگرانی اشان بابت گلابهای این فصل  و شبها سریالشون را از تلویزیون دنبال می کردم و حتی وقتی فاطمه از تو اتاق جواب باباشو نمی داد ،من  می رفتم تو اتاق و می گفتم:فاطمه ،جان مادرت جواب بده !

خلاصه اینکه بعد از مدتی همزیستی مسالمت آمیز   زنگ زدم برای عایق کردن دیوار، گفتند یک و نیم میلیون تومان می شود، بنده هم انگشتی را به علامت تایید برایشان تکان دادم و رفتم در وب جستجو کردم

و گاد بلس اینترنت

پشم سنگ خریدم به دیوار چسبوندم و پس از مدتی تفکر  برای انتخاب پوشش روی آن سرانجام پی وی سی انتخاب کردم و  یک روز با مته و میخ و چسب و کمی خنگ بازی، عایق سازی دیوار را تمام کردم

حالا  دیگر می توانم به شیوه قدیم با خودم به صدای بلند صحبت کنم  و نظرخواهی کنم و به جوکهایم بخندم و نگران نظر همسایه در باب سلامت عقلم نباشم

تازه کل مبلغ هم رو هم به چهارصد هزارتومن نرسید


نظرات 13 + ارسال نظر
آمیتیس شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 14:12

عالی بود، عکسها رو تو اینستاگرام دیدم خیلی تمیز و شیک شده بود!
من مشکل مشابهی با دستشویی دارم، دیوارش از بیرون نمیتونم عایق کنم چون شومینه هست، داخل هم بخاطر شیرآلات دردسرش زیاده! میمونه در دستشویی...کاری میشه کرد؟ کسی میتونه راهنمایی کنه!

دیوار را عایق نازک بپوشون یک کم گرونه اما تو متراژ کم می خواهی، روش را پی وی سی بزن
در را هم فوم دکووال بزن
سرچ کن در وب

گندم سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 13:35

آفرین خانم مهندس

گلاویژ جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 03:55 http://shade.blog.ir

خیلی هم خوب :)
یک میلیون و 100 به نفعتون شد :)

مژگان چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 17:19

گیسو جان شما فقط دیوار مشترک رو عایق کردی درسته؟ من میخوام یه دیوار رو عایق کنم برای اینکه صدای ساز نره خونه همسایه، به نظرت کافیه؟

سرچ کن برای ماجرای تو روشهای دیگه ای هم هست

زری سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 23:53

گیسو جان منظورت اینه بازار ام دی اف را بیشتر توضیح بدهم؟ ببین یه جایی هست بهش میگویند سایت،اتوبان خاوران به سمت جاده ی مشهد که میروی تقریبا ده دقیقه که بروی تابلو ها را میبینی یه جایی هست کارگاهی که هزارتا مغازه هستند و همه ام دی اف کارمیکنند، ما یه درکابینت را که آب خورده بود را باز کردیم و نمونه بردیم گفتیم این رنگ و این اندازه سه تا میخواهیم بعد که برید دورش را با یه دستگاه پی وی سی کرد که لبه ها تمیز باشه برا اینکار متری هزار و دویست گرفت ، درها هم که قیمت چوب ام دی اف، یه صفحه بزرگ هم میخواستیم اون هم دومتری خریدیم. آهان اون تکه های اضافه اومده از در هم یه استند برای گلدون درست کردیم یعنی تیکه اضافه ها مال خودته. سمت راست سایت هم زده بود کارگاه مبل که خوب من خیلی دوست دارم ببینم ولی فرصت نشد.

دستت طلا، بسیار مفید بود

زری سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 11:44

من هم عشق میکنم یه کاری را خودمون انجام بدهیم که باصرفه تر بشه هرچند اطرافیان مدرن بهم القا میکنن که خسیسم:( اما من باز هم روش خودم را دارم و تا یه کاری را واقعا خودم نتونم انجام بدهم عمرا به بیرون نمیدهم. میخواستیم درهای کابینت راعوض کنیم که اب خورده بود کابینت ساز گفت ششصد تومن رفتم رو مخ شوهر و رفتیم بازار ام دی اف اینقدر جای باحالی هست اندازه را میدهی برات میبرند و دورش هم پی وی سی میکنند و تحویل میدهند،یراق الات هم همونجا هست میخری و میایی خونه وصل میکنی فقط ما یه پیچ گوشتی برقی خریدیم بعنوان ابزار، براحتی اینکار را کردیم تازه دستمون راه افتاد چندتا قفسه هم تو خونه زدیم.

بیشتر توضیح بده

سارا سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 00:20

خانم مهندس فرهیخته ؟

رزا دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 16:15

ای بابا خدا رو شکر کنین که در حد زنگ ساعت و گلاب و سریال بوده.
ما که در جریان کامل شوخیها و سایر مخلفات زناشویی همسایه بغلی در ساعات مختلف شبانه روز قرار می گیریم در حد آبروریزی.
روم به دیوار انقدررر هم مذهبی و محجبه هستن که نمی دونیم چطوری این درجه از جلافت رو بهشون تذکر بدیم تا مراعات کنن.
این عایق دیوار چیز خوبیه.امیدوارم عمل کنه.

رزا جدا عایق کن، جواب می ده

... دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 00:51 http://x-daily-x.blogfa.com

عالی بود ! :دی

سندباد یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 18:36

مبارکه خیلی هم عالی! ایشالله لحظات خبوی با سکوت داشته باشین عکساشم توی اینستا دیدم
ولی اگر من یه روز همسایه‌تون شدم دوست دارم این صداهاتونو بشنوم. قول میدم خودم صدای مزاحم تولید نکنم به ضررتون بشه
انگشت تأیید رو هم دوست داشتم حسابی!

واقعا خودت درستش کردی؟؟؟؟؟
افرین
دیدم یه دیوار خوشگل سازی کرده بودیا

نه یک کمک هم داشتم، ممنون

هوپا یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 08:46

You are my hero

جگر شما را

بنفشه یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 00:23

ای ووووول، پس داستان اون دیوار قشنگه این بود:))
پ.ن: گلیم رو نتونستی صاحب بشی، نه؟

چرا فکر کنم دارم موفق می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد