گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

عزیز دل حتی دستگاه کارت خوان نداشت

بهار که بودم برای خرید لازم نبود جای دیگری بروم، همه چیز خوردنی و پوشیدنی و مصرفی در اطرافم بود. مراکز خرید هفت تیر هم مواردی که در محله نبود را  حتما داشت.

از انجا که به شرق آمده ام ، مرکز خریدم می شد هفت حوض و  اطرافش ،  چندباری که رفتم اصلا نتوانستم ارتباط برقرار کنم. پیاده روها شلوغ بود و قیمتها از بهار بالاتر و حجم جمعیت و شکل مغازه ها آشفته ام می کرد. بنابراین شروع کردم به پیدا کردن مغازه های تک به تک  دور از هم در کوچه پس کوچه های اطراف.. لوازم تحریر را پیدا کردم ، نجاری، ابزارفروشی، بیرون بر،شیرینی فروشی، آرایشگاه، بانکها و درمانگاه ها اما همچنان برای کفش و لباس مشکل داشتم، امروز فرصت این را داشتم که کمی از خانه دورتر بروم و مسیرهای جدیدی را پیدا کنم و  مقنعه فروشی را پیدا کردم و   مغازه کوچک آقا ایرج با ویترین چوبی و کفشهای که همه سایزها و رنگهایش را نداشت!  

زمانی که کفش انتخابی ام را ز دستم گرفت و با لهجه شیرین ارمنی اش حرص خورد که : این پیرزنی ها را ول کن ...قهقهه زدم و گذاشتم  خودش برایم کفش انتخاب کند. این دو تا انتخاب ایشان است.(عکسها در اینستا)

و مجبورم کرد مدتها با انها در مغازه راه بروم و من در آن حال  برایشان داستان فریدون و پسرانش ایرج   و سلم و تور را تعریف کردم  و او با سر لرزان و سر فرصت کفی دومی را می گذاشت و به من قول می داد که از کفهایش راضی خواهم بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
صفا جمعه 30 آذر 1397 ساعت 15:07 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

چقدر عالی من عاشق این فروشنده ها هستم که میتونن مشتری رو بشناسن و راضیش کنن .

فرزانه سه‌شنبه 27 شهریور 1397 ساعت 08:46

عرضم به محضر مبارک که، پایین میدان هفت حوض ضلع جنوب غربی، کمی پایین برید، یکی دوتا شایدم سه تا کیف و کفش فروشی چرم ایرانی هست که خودم ازشون خرید میکنم. کفشهاش که راضیم. 4-5 سال پیش از چرم کیمیا کفش تابستانی گرفتم . هنوز میپوشم . واکس که میزنم نو نوار و پاکیزه میشه. بی نواها حتی یه دوختشون هم هنوز پاره نشده.
کمی پایینتر مرکز خرید سون سنتر، جای مدرنیه با یک فودکورت مختصر. اونجاهم به نظرم خوبه.

دس شومو درد نکنه

اعظم 46 پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 15:41

سلام چه جالب هم فروشنده کفش کارشو خوب بلد بوده وهم خریدا ر تونسته ارتباط خوبی برقرارکنه که خستگی از تن فروشنده در بیاد ویه روز شاد رو بگذرونه

تیلوتیلو شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 15:07

زری شنبه 17 شهریور 1397 ساعت 11:09

پس تقریبا هم محله ای شدیم... خب شیفر پیروزی هم بهت نزدیکه دقیق سر پیروزی روبروی بلوار ابوذر، مخصوصا کفش های آف خورده اش خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد