گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

بذارید مزه فصول قبل زیر دندانتان باشد

اصلا و ابدا فصل جدید شرلوک هلمز را توصیه نمی کنم که ببینید

زنان بادپیما

بیشتر دوستان همسن من ازدواج کرده اند و همه آنها بچه دار شده اند و کلمه ای که نوع مادری آنان را توصیف می کند، فداکاری است

 آنان همه وقت و جسم و روح و هزینه خود را بر روی فرزندانشان گذاشته اند، وقتی می گویم همه، منظورم دقیقا همه است

یکی تمام گردن و ستون فقراتش را نابود کرد با خیاطی که خرج آنان را بدهد، دیگری تحصیل را رها کرد که به آنها برسد، یکی خود را با ١٥ سال بازنشست کرد که وقت بیشتری برای آنان داشته باشد، یکی تمام روز هفته تدریس کرد تا بچه ها در رفاه باشند

این زنان هیچوقت برای خودشان زندگی نکردند، سفر نرفتند، خرید شخصی نکردند، با دوستان معاشرت نکردند تا بچه ها در بهترین حالت ممکن باشند

معنای زندگی برای آنان فرزندشان است ، و این چنین حس می کنند که زندگیشان بیهوده نبوده است

،

،

،

و من نتایج فداکاری آنان را می شناسم، دختران و پسرانی که زیر چشمان من بزرگ شدند و نتیجه و ثمره زندگی دوستان من هستند و یکسری موجودات بی عرضه، دست و پا چلفتی ،متوقع ،آماده خور ،پر مدعای لوس و ننر که دلم می خواد با لگد بزنم زیر شکمشون

و عجب معنای عمیقی دادند به فداکاری مادرانشان

که بیهوه کردند  تمام آن عمری که می شد در هوش و زیبایی و شور و خلاقیت درخشش یابد و،

،

،

،

هیس صدایش را در نیاوریم، این مادران فداکار نباید بدانند که باد پیموده اند و تخم در شوره زار پاشیده اند

امروز خود را چگونه گذراندید

امروز خود را چگونه گذراندید

در زیر کرسی برگه امتحان تصحیح نموده و همزمان فیلم های کشف شده در هاردش را نگاه کرده و کندی کراش بازی کرده -یک مرحله خیلی سختی که چند هفته ای است در آن گیر کرده  - و ناهار و میوه و تخمه خورده است و یکی دوباری هم به سختی از زیر کرسی بیرون آمده و در حیاط ورزشی کرده و به مرغهای همسایه غذا داده و در آفتاب ولرم زمستانی لم داده است

حالا که شب شده رفته دوش گرفته و دوباره دقیقا به وضعیت زیر کرسی و وب گردی برگشته و سعی می کند اصلا به انبوه پاکت های امتحانی نگاه نکند

ولی خدایی از هایدگر تقلب کردن هم خودش یک جور هوشمندی به حساب می یاد

برگه های امتحانی درس های مرتبط با فلسفه هنر را تصحیح می کنم و لذت میبرم از اینکه می بینم بچه ها ی هوشمند با چه مهارتی در دریای اندیشه ها شنا می کنند و همچنین لبخند می زنم به متقلبین عزیزی که سوار بر قایق های کاغذی  در تلاش برای رسیدن به ساحل نجاتند

ولی نفهمیدم منظورش کی بود!!!

رها نرمافزار رو گوشیش وصل کرده که بهش می گه :

راه برو، 

امروز اینقد راه رفتی، 

امروز اصلا راه نرفتی، 

یادته اون روز چقدر خوب راه رفتی؟

رها هم فحشش می ده و پاکش نکی کنه،

امروز رها رفت تشیع جنازه ، نرم افزار گفت چهار کیلومتر پیاده روی کردی

کلی تشویقش کردم و تعریف، می گه:

بله اما این موضوع یادم نمی ره که یک عنتر هایی روزی ده کیلومتر راه می رن!