گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

عکس در اینستا دیگه

خسیس هستم؟نمی دونم  اما بیشتر مشکلم اینه که جستجو، انتخاب و خرید برایم مشکل است ،مصرف گرا هم اصلا نیستم ، دلبسته اشیا می شوم و اگه از وسیله ای راضی باشم تا وقتی شیره اش را بتوانم بکشم،دارمش  و بله 

جمله:  چرا یکی دیگه نمی خری ؟ را هم زیاد می شنوم و دایورت می کنم تخمدان چپ!

اینطوری بود که مدت زیادی است با قاب شکسته نوکیا  ٧٣٠ام روزگار می گذراندم و حرص بقیه را در می آوردم  تا وقتی  سرانجام دانشجویی توانست قاب مشابه اش را بیابد!

و الان با چهل تومن همان احساس دلپذیری را دارم که دیگران هنگام خرید خود گوشی

پی نوشت: قاب قبلی نارنجی بود این سبزه،آخ از اون لحظه ای که سر و صورت خودش را سبز کردم،یک حالییییی داددددددد

نظرات 8 + ارسال نظر
نگار13 سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 16:30 http://www.negar13.blogfa.com

منم تو این مورد شبیه شمام و نمیدونم خوبه یا بد....

کیهان دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 12:13 http://mkihan.blogfa.com

درود بر شما
بنظرم کار بسیار خوبی می کنید.
راستش من هم تقریبن همینگونه ام یعنی دلبسته اشیا می شم! و البته همه می گن تو دست و دلبازی و ...
اما نمی دونم چرا ازاشیایی که دارم به راحتی دل نمی کنم!مثلن همین گوشی که می گی...
و راستش اتومبیل هم همینگونه...
اصلن دلم نمیاد بفروشم و یکی دیگه بخرم آخه خیلی رفیق راهه

هدی یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 10:34

گیس از این نظر عین همیم. با این تفاوت که دیگران از گفتن جمله " چرا یکی دیگه نمیخری" خسته شدند و خودشون با هر بهونه ای مثل سوقاتی و تولد و عید و اینا همه چیز برام میخرند.

م سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 20:58

نشستم دوباره به یاد روزهایی که هر روز وبلاگت رو میخوندم و پا به پات دور دنیا رو گشتم دوباره وبلاگ قدیمیتو خوندم

ممنون به خاطر دنیایی که آفریدی

ممنون از کامنت شیرینت

لیلا دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 16:21

سلام چقدر خوشحالم ک وب شما رو پیدا کردم
از خوندن همه چیز لذت بردم واقعا و از سفرهاتون بیشتر
متاسفانه ذوی اینستا نتونستم پیداتون کنم

Gisoshirazi به این اسمم

زری شنبه 19 آبان 1397 ساعت 07:42

من از تو هم بدتر هستم بعد از احساس ضرورت همه ی زورم را میزنم اول ببینم خودمون میتونیم کاری اش بکنیم یا نه؟!
از اینهمه مصرف گرایی بقیه و اصرار به باکلاس بودن اون خسته میشم...اوایل اصلا باید از خودم و دیدگاهم دفاع میکردم تا بمرور فهمیدم بابا اصل اتفاقا بر همینه اینها دارند بیراه میروند :-)
نمیدونم چرا مثلا مقتصد بودن اتریشی را میگویند چون پیرهاشون جنگ را دیده اند و اوتطور تربیت شده اند جوونها هم یاد گرفته اند، اونوقت ما همه ی اجدادمون با اقلیم خشک ایران کنار اومدند و بعد خب ما هم حنگ داشتیم، اونوقت جرا مردم ما در مصرف همه چیز با هم رقابت دارند؟ از لباس گرفته که با افتخار میگویند میذاریم دم در، تا انرژی و آب و سوخت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 23:40

به نظرمن که کار درستی میکنی. همین فرمون رو ادامه بده.

گندم یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 11:57

سر و صورت دانشجو یا گوشی ؟

گوشی طبعا
عکس تو اینستاکرامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد