گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

بابا من شلخته نیستم ، من به نظم اعتقادی ندارم

تو جاده بودیم و رها اصرار داشت که کیفش را داده به من و من انکار، 

بعد از کلی جستجو، کیف یه جای کاملا  امنی و در وضعیت مرتبی  پیدا  شد و فورا رها و محدثه قبول کردند که من کیفو اونجا نگذاشته بودم 

!!!

تصور قیافه من هنگام بررسی اعتراض ها

نوشته عمل هموریید کرده نتونسته سر جلسه بشینه

و

امتحان من  اصلا  کتبی نبود

اون یکی اضافه هم حتما محض محکم کاریه دیگه؟!

هر سال به دانشجوها می گم به ازای کاشت یک درخت ، یک نمره می دم، به شرطی که فیلم و عکس برام بفرستن که کار خودشان بوده و ضمنا باید در خیابان بکارند نه حیاط خونشون و البته که هیچوقت هیچکس همتی نکرد

،

،

،


الان من با این پسره که فیلم کاشتن ٢١ درخت در نقاط مختلف شهر را برام فرستاده چه کار کنم  ؟!!! 


اون یکی اضافه هم حتما محض محکم کاریه دیگه؟!

هر سال به دانشجوها می گم به ازای کاشت یک درخت ، یک نمره می دم، به شرطی که فیلم و عکس برام بفرستن که کار خودشان بوده و ضمنا باید در خیابان بکارند نه حیاط خونشون و البته که هیچوقت هیچکس همتی نکرد

،

،

،


الان من با این پسره که فیلم کاشتن ٢١ درخت در نقاط مختلف شهر را برام فرستاده چه کار کنم  ؟!!! 


درتی مایند که می گن،،،ها همینه

-وای رها ، سیکاس کاشتم امروز

-چی هست؟

-یه گیاه تزییتی ، باغچه ای ، شبیه یه نخل کوچولو 

- آهان ...اوممم...بیشتر شبیه فحش ناموسیه تا گیاه

،

،

،