گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

و فصل های اولیه بهترن

خب یک عادتی هم دارم که وقتی همه درباره یه کتاب و فیلم و سریال حرف می زنن، من از اون اثر دوری می کنم و وقتی آب ها و نظرها از اسیاب افتادن با آرامش با اثر روبرو می شوم
حالا دارم دکتر هاوس نگاه می کنم و بدون به یادآوردن جملاتش در نت، می خندم و شگفت زده می شوم و یکی دوباری هم قطره اشکی می فشانم
اما رذالت هوشمند و بی ضرر این موجود بی اعصاب بداخلاق خیلیییی خوبه
نظرات 5 + ارسال نظر
زری یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 15:34

یه خطاب شوخی گونه به سلام عزیز:
بابا خواااص! روشنفکر!
دیگه اینقدر هم عامه خز نیستندا

سندباد چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 09:07

عزیزی شما
باور کنین بوخودا موقع نوشتن هی تو ذهنم زنگ می زد: شیرازی، شیرازی... (از بابت اینکه اذیتتون نکنم)
ولی خب گفتم تیری در تاریکی بندازم خدا بزرگه شاید گاهی هوس کنین اشاره ای چیزی .. اونوخ بدونین طالب داره بدجور
ولی بازم هرچی از گیس طلا رسد نیکوس. راضی به زحمتتون نیستیم

سندباد سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 12:59

یک درخواست پیشنهادگونه هم دارم:
لطفا حتما هرچی درموردش به نظرتون می رسه اینجا بنویسین. نگاه به هئوس از دید شما مزۀ دیگه ای داره!

مخلصیم سندباد ، اما شیرازی هم هستیم

سندباد سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 12:30

این اسناب بازی ک بهش اشاره کردین منم دربر می گیره. بیش از ده سال از هری پاتر دوری کردم چون معروف شده بود. بعدش منو غرق خودش کرد.
آخ آخخخخخخخخخخخخخخخخ هاوس عشقققققققققق بزرگ منه؛ با همون ویژگی ش که گفتین. امیدوارم حسابی لذت ببرین ازش.
اون اشک و اون لذت بردن! عالیه! یه بار هم بهم پاتک زد: گریه م که دراومد فهمیدم اصن نباید گریه می کردم! اصلاً!

سلام دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 20:51

متاسفانه سالهاست که سلیقه عامه خیلی نازل شده. واسه همین هر کتاب، موسیقی یا فیلمی که شو میشه میون مردم، من میفهمم که نباید وقتم رو تلف اون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد