گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

عذر بدتر از گناه

خب بچه ها حقیقت این است که همش تقصیر اینستاگرامه، اونجا هم می نویسم و هم عکس می ذارم و همچنین کامنتهای جذاب و زیادی دارم به همین خاطر تنبل و بی معرفت شدم و اینجا نمی یام

واقعا دلم نمی خواد وبلاگ را بعد از این همه سال رها کنم اما واقعیت را می گم که اینستا بدجور راضیم می کنه

من سعی می کنم اینجا هم بیام، شما هم سعی کنید اونجا بیایید

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 22:05

چشمتون بی بلااا

zahra1994 چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 21:12

اینستاگرام دیر یا زود به تاریخ میپیونده
مثل فیسبوک
الان خیلی کاربراش (کاربرای ایرانی) کم شدن و اگه کسی پست باحالی داشت دیگه زیاد دیده نمیشه
ولی وبلاگ میمونه

چه پیش بینی عجیبی
فیس بوک من که خیلی زنده است!

سارا چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 19:25

پست های اینستا گذریه. یه توقفگاه بین جاده ای. تشبیه بهتری براش پیدا نکردم. مثل شما که راحت نمیتونم با کلامات بازی کنم و بهشون شکل بدم :). غذایی که سرپا درست میکنی تا فقط سیر بشی. اما پستهای وبلاگ مثل یه غذایی که اروم میذاری رو اجاق بار بیاد. به وبلاگ بیشتر مدیونی تا اینستا. نصف بیشتر فالوورهای اینستا از همین وبلاگ اومدن. یه مدتی فیلتر شد که میتونست همیشگی هم ادامه داشته باشه. واسه همین یه مکان موقته/. پس بی زحمت گوشه چشم درخوری هم به این وبلاگ داشته باش.

چشمط

سندباد چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 12:37

ما که سعی می کنیم شمام یه کم سعی کنین حالا اینجا چون عکس نمیذارین خیلی دردسر نداره یه کپی پیسته که خواننده ها رو راغب می کنه اونجا هم بیان. یه وقت بعضی شبکه های اجتماعی از دسترس خارج میشن دور همین علاءالدین (وبلاگ) جمع می شیم خیالمون راحته باز
بووووس

کتایون چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 00:17

اومدم بنویسم چرا پست جدید نمیذاری که دیدم بلههههههههههههه پست جدید میبینم.همینم خوبه

ماتیوس سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 21:12

من در دو جبهه فعالیت دارم فقط دیگه نمی رسم مثل سابق کامنت بذارم، فقط تماشات می کنم و البته کیف!

قربون شومو

فاطیما سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 17:55

من اینجا رو بیشتر از اینستاتون دوست دارم وقتی میام میبینم یه چیز جدید نوشتید کلی ذوق میکنم

مخمور سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 14:26

خوب گیسو جان ما که چند دفعه روی اینستا درخواست دادیم و نپذیرفتی چه کنیم ؟!!!

جدا؟ چرا؟

تیلوتیلو سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 11:53 http://meslehichkass.blogsky.com/

من که هردو جا پیگیرتم و باهات کیف میکنم

قربون شومو

وینا دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 23:05

لطف میکنید ادرس اینستاتونو بذارید

Gisoshirazi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد