گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

Gisoshirazi

بیشتر اینستاگرام هستم بچه ها

و تقریبا هر روز اونجا پست می ذارم و ببخشید که اینجا کمتر می یام

آدرسش هم همون بالایی

نظرات 7 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 12:00

خب نمیشه بیشتر اونجا نباشی
من ترک اینستا کردم هرچند از اول هم زیاد نبودم .
ببین اینستا هم مثل فیس بوک یک روزی سوت میشه اون وقت وبلاگ می مونه و خواننده ها و شما

سلام جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 17:26

‏نمایش زنده‌ی عروسکی «گیسو طلا» به نویسندگی و کارگردانی بهاره میرزاپور از یک‌شنبه 20 خرداد در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (واقع در داخل پارک لاله) به روی صحنه می‌رود
اطلاعات بیش‌تر:
https://t.co/aYPIDomC7Q‎ https://t.co/oGgza8VqHE‎

الا یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 11:30

بنظر من ( کاملا شخصی و سلیقه ای ) وبلاگ را ادامه بده. حتی مفصل تر و پر داستان تر. آدمهای زیادی وبلاگ رو تعطیل کردند. نتیجه: فیس بوک ، اینستا و مابقی ، ماندنی نیستند. و وبلاگ نویسی ، خاطرات ماندنی بجا گذاشت و حتی ادبیات داستانی و قصه نویسیی با آن بوجود آمد.فیس بوک تقریبا نابود شد( در خارج از ایران محبوب نیست (اطلاعات سوء استفاده شده بود). خلاصه همینجا بنویس ، ما هم هیج جا بجز وبلاگ حوصله نداریم بریم.

الا جان
هرجا خواننده ها هستند ، منم اونجام و آمارگیر وبلاگ نشون می ده که اینجا زیاد کسی نمی یاد

اما در فیس بوک و اینستاگرام خیلی بهم خوش می گذره
خواننده و کامنت گذارهای بامزه دارم
عکس و فیلم راحت می ذارم
اینجا خیلی سوت و کوره و به قول خودت مرده
حالا هر وقت اینستا مرد، یک جای باحال دیگه بیدا می کنم

مژگان شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 22:26


گیس طلا جان تقصیر تو نیست من اینستاگرام ندارم، ولی چندین ساله که اینجا رو دوست دارم، هر از چند گاهی اینجا باش

چشم

هوپا چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 16:45

.

زری سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 23:21

ایکاش مطالب را یه کپی اینحا میزدید، آخه من اینستا را پاک کردم از گوشی

تنها سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 13:16

حالا برای تعطیلات ایشالا کجا تشریف می برین که ما سوز بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد