گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

و عجیب مشکل است

پتو ها را یک به یک داخل ماشین می اندازم و از آنچه تحویل می گیرم لذت می برم، رخت آویز را کنار بخاری می گذارم و پتوها را رویش خشک می کنم و خانه بوی دلچسب پودر ماشین و رطوبت می دهد و احساس رضایت می کنم

 امروز به دخترها سر کلاس گفتم  در کودکی تنها زمانی تحسین شدیم که  کار خانگی را خوب انجام دادیم و به همین دلیل است که هنوز کار خانه لذت بخش است اما باید بیاد بیاوریم بدون نیاز تایید دیگران، 

چه کاری برایمان رضایت بخش  بود، لذت بخش هست


نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 07:09

خیلی سخته هنوز دنبال تایید برای کارام هستم
درست بشو نیستم

رها پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 01:20

خیلی مشکله :) من از بچگی هیچوقت تایید نشدم ، بخاطر همین همیشه درس خوندم تا تاییدم کنن بدون هدف و الان بیکارم و مورد سرزنش همه .... همیشه ناخودآگاه رفتارای خواهرم که همه ازش تعریف میکردن ر تقلید کردم و بازم تایید نشدم ... رفتار دیگران و فیدبکشون مهمترین چیزه تو شکل گیری شخصیت افراد

سندباد چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 20:38

چه خوب!
من از اولش از کار خونه بدم میومد و اگر ازم می خواستن تمام مدت با خودم حساب می کردم بابت این کار اجباری فلان قدر باید بهم دستمز بدن!!
اما خداییش تمیز کردن و لذت بردن خیلی کیف داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد