گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

آقا نگه دار بچه کار داره

کلاس تاریخ هنر ١ هر کدام از بچه ها یک دوره از هنر قبل از اسلام کنفرانس را می دن،یک دانشجو بامزه ، گیج و حواس پرت دارم به اسم رعنا که همیشه خارج می زنه و از اول کلاس اصرار داشت دوره قاجار را کار کنه که مال ترم بعد و بعد از اسلامه و ول هم نمی کرد!

یک دانشجوی  دیگه دارم نقطه مقابل رعنا ،با سواد و جدی و فعال  که امروز درباره پارتیان و باطری اشکانی و تولید برق از آن صحبت می کرد.

بچه ها هیجان زده آرزوی  ماشین زمانی را داشتند که به آن دوران برمی گشتند و این همه را به چشم می دیدند، همه با شور از این سفر می گفتند 

که چشم دختر سخنران به رعنا افتاد که در هپروت بود

خیلی جدی  گفت:استاد سر راه رعنا را دوره قاجار پیاده می کنیم بعد می ریم قبل از اسلام!

نظرات 20 + ارسال نظر
سید محسن دوشنبه 7 اسفند 1402 ساعت 21:34

*وقتی قرار است با تمامیت نفس مان بمیریم.پس چرا با تمامیت آن زندگی نکنیم؟

شنگول خان سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 20:17 http://olala.blogfa.com/

:))

ترابی سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 10:23 http://fars-key.blogsky.com

سلام
لطفا از وبلاگ کلید فارس - اقلید دیدن فرمائید و در صورت امکان در قسمت پیوند ها یک پیوند هم به وبلاگ کلید فارس - اقلید دهید.
با تشکر

fars-key.blogsky.com

ضمنا مطلب جدیدی در وبلاگ وجود ندارد، اما اگر پیوند دهید خوشحال می شوم.

صفا سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 11:03 https://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com/

عزیزم چرا دیگه وبلاگت رو به روز نمیکنی دلمون برات تنگ شده

بلاگر شنبه 23 آذر 1398 ساعت 10:06 http://tosan35.blogsky.com

همه ما ماشین زمان داریم !
امروز در گذشته فردا زندگی میکنیم ، فکر کنید به فردا رسیدیم و میخواهیم برگردیم و یک اشتباه را از دیروزمان پاک کنیم ، فکر کن الان از فردا برگشتی ، با کمی فکر کار اشتباهی نکن ، که فردا حسرت داشتن ماشین زمان را بخوری و بخوای به دیروزت برگردی.

رهگذر چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 18:46

سلام گیس طلا
فکر کردم اینستا قط اینجا بازم مینویسی چند دفعه اومدم دیدم نه ننوشتی

مینور چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 17:31

درود بر گیسو،
عیدت مبارک!
آقا جان من چند صباحی هست که از ایسنتا و اونستا اومدم بیرون و غصه‌ای هم ندارم از این بابت، جز اینکه که سرکار رو نمیتونم دیگه داشته باشم. لذا عاجزانه از شما تقاضا میکنم که حالا که فقط اونجا هستی و جای دیگه نمینویسی، لااقل یک اکانت توئیتر باز کن و هر چی توی اینستا مینویسی، توی توئیتر هم کپی و پیست بنما. در ضمن توئیتر هم مثل اینستاگرام حالت غیر پابلیک هم داره که فقط مجموعه دوستانت میتونن توئیتهات رو ببینن و نظر بدن. خواهشمندم که تقاضای این بنده ناچیز رو اجابت کنی و بیای تا اونجا دنبالت بکنیم و روزگار مجدد بر ما خوش گردد.
ارادتمند شما
حلقه مریدان گیسو (شاخه گریزان از اینستاغرام)

... جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 21:52 http://x-daily-x.blogfa.com

خیلی وقت بود این جا نیومده بودم ... :)

چقدر بامزه ... واقعا باطری اشکانی ؟!
جالب ود مطلبش رو الان تو نت خوندم :دی

مهربانو چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 15:11 http://baranbahari52.blogsky.com/


چرا دیگه نمی نویسی عزیزم ؟

دختر من دانشجوی طراحی لباسه از این کلاسا چه چیزایی که تعریف نمیکنه .
ترم قبل یه سوال داده بودن که سیر تحولات لباس در ایران رو از 500 سال قبل تا امروز بررسی کنید .
می گفت : چند تا از بچه ها از هخامنشی به این طرف شروع کرده بودن .. به یکی که از قاجار شروع کرده بود گفتم قاجار مال 200 سال پیشه چرا قبلشو ننوشتی؟ گفته بود وااا یعنی همینقدر جدید بوده قاجار ؟ من فکر کردم خیلی قدیمیه همون 500 سال پیشه
مشکل عمده ی دختر من اینه که میگه اکثر هم کلاسی هام هنرستان نرفتن از رشته های دیگه اومدن و حتی اطلاعات عمومی ساده هم ندارن .

م دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 19:26

گیسو جان دسترسی به بقیه رسانه هات ندارم یه خبری از خودت بذار جان دل

افشین یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 12:17

ساعت نه شب در این روز مبارک، خوش باشید.

هوپا جمعه 14 دی 1397 ساعت 14:53 http://t.me/MrHopa

دیوونگی هم عالمی داره :دی

بابک رحمان پور دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 15:21

سلام
یاد وبلاگ نویسی بخیر
این ماشین زمان عجب رویای شیرینی ولی حیف که شدنی نیست

لیلا دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 08:47 http://leelium.blogfa.com

من تاریخ باستان رو خیلی دوست دارم

هدی یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 10:30

یاد جوونی به خیر بعد از اینستا کمتر اینجا میام. عاشق تیتر شدم

صفا جمعه 30 آذر 1397 ساعت 15:02 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

چقدر خوب که تو هم هنوز مینوسی . دلم برای رونق اون روزهای وبلاگ نویسی تنگ شده .
به من هم سر بزن

م جمعه 30 آذر 1397 ساعت 14:17

اگه ماشینتون جا داره یه تک پا منو تو عصر سامانیان بخارا پیاده کنید ، پیر شی ننه

سارا جمعه 30 آذر 1397 ساعت 13:29

باطری اشکانی؟!! این چی هست؟
خوب راست گفته اون دانشجوی باهوش. ماشین زمان بره عقب مرحله به مرحله میره. پهلوی رو رد میکنه میرسه به قاجار. رعنا رو پیاده میکنه میرن سراغ زندیه یعد افشار و... تا برسن به مقصد. ماشین یه هو نمیپره به مقصد که.

سارا جمعه 30 آذر 1397 ساعت 13:28

باطری اشکانی؟!! این چی هست؟
خوب راست گفته اون دانشجوی باهوش. ماشین زمان بره عقب مرحله به مرحله میره. پهلوی رو رد میکنه میرسه به قاجار. رعنا رو پیاده میکنه میرن سراغ زندیه یعد افشار و... تا برسن به مقصد. ماشین یه هو نمیپره به مقصد که.

زری چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 14:08

؛)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد