گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

بدیهیات

زنگ زد که دارم می روم سفر ، می آیی؟

گفتم می آیم

و راه افتادیم

زنی زیبا و با کلاس است، همسر و مادری کوشا ، به سختی درس خوانده و رییس شرکت خودش  است

حالا می خواست چند روزی با خودش خلوت کند

همسر و فرزندانش در اقدامی گروهی اعلام کرده بودند که از او رضایت ندارند، هر شب غذا نمی پزد و  خانه همیشه برق نمی زند و لباسهای آنان همیشه شسته و اتو شده نیست

آمده بود از خود بپرسید که چه کند تا همه راضی باشند

هنوز به ذهنش نرسیده بود که شاید  حق با آنها نباشد


حسرت انجام ندادن، خیلی دردناکتر از پشیمانی از انجام دادنه

خیلی غمگین کننده است می دونم،ما عادت کردیم خودمون را محور عالم بدونیم اما واقعیتش اینه که  آدمها فقط خودشون و در نهایت خانواده شون براشون مهمه و زیاد ذهنشون را درگیر بقیه آدمها نمی کنن

شما کافیه محل کارت را عوض کنی، دانشگاهت تموم بشه، خونه رو جابجا کنی تا ببینی هیجکدوم از اونایی که نگران نظرشون بودی، واقعا بهت فکر نمی کنن

وفتی اینطوریه ،خب حیف نیست که بخاطر اونا دست از آرزو، علائق و یا حتی مدل لباس پوشیدنت بر داری؟

دوستی دارم که برای بدست آوردن رضایت پدرش، درسخوند، سر کا رفت و ازدواج کرد ، حالا برای رضایت همسرش  کار را رها کرد، و بچه دار شد 

و فقط من به عنوان یک دوست صمیمی و قدیمی می دونم چه استعدادها که نداشت و چه آرزوهایی

هر کار که دلتون میخواهید بکنید

هیچ چیز شکوهمندی در مرگ نیست، هیچوقت نبوده، فقط زندگی ..

همسایه داره از صبح، سقف را سوراخ می کنه، برای اینکه توالت فرنگی راه بندازه تو حمومش

منم برای دیوانه نشدن از سر و صدای بیل و کلنگ ،دارم فیلم مینیون ها نگاه می کنم و گیم بازی می کنم

دانشجوم خبرش را می دهد

احمقانه تر از این هم ممکن است؟

در بین ماجرای توالت فرنگی همسایه و مینیون های احمق ، یکی از سرطان بمیره، اونم این

آره 

دقیقا منظورم همینه، به همین بی معنایی، 

خلاصه اینکه تجربهخوبی بود و احتمالا سالی یکبار تکرارش خواهم کرد

خب نتیجه اولین تجربه رژیم و اولین تجربه خام گیاهخواری را باهاتون در میون می دارم

دکتر به دلیل کیست ها پیشنهاد داد که این رژیم را شروع کنم و هدف کاهش وزن نبود اولا

دوما  رژیم مجموعه ای است از سالاد و میوه و آجیل و   دوای  عطاری به قول شیرازی ها

برای دوره بیست روزه هزینه آجیل و خرید عطاری دویست هزار تومن شد و سالاد و میوه هم که در جریانید خودتون

هیچ احساس گرسنگی تجربه نکردم اما از صبح تا طهر میوه و از ظهر تا شب تفریحی داشتم آجیل می خوردم 

اولش کمی زمان خوردن زیره و سیاهدونه و تخم شربتی و خرفه را قاطی می کردم

نتایج محسوس:

شکمم کوچک شد، 

سه چهار کیلویی هم  وزن کم کردم

پوستم نرم شده و پوست صورتم عرق کرد، من این تجربه را هیچوقت نداشتم 

موهام پیچش طبیعی و فرفری قدیمی اش را بیاد آورد

نفخ کلا ناپدید شد

دهان خوش بو بود 

خوش اخلاق که بودم اما گویا بسیار ریلکس  شدم ، کلا چیزی رو اعصابم نمی رود

دستگاه گوارش زیاد کار می کند، روزی سه بار حتی

هیچ معده درد یا کلا دردی در اثر رژیم تجربه نکردم

صورتم کمی لاغر شد، گویا آب میوه های طبق دستورالعمل را کم خوردم 

اشتهایم بسیار کم شد

خوردن غذای معمولی برایم مشکل شده، اصلا میلم به خورش و پلو نمی کشد، پیتزا گیاهی خانه هنرمندان را به زور خوردم 

خواب خوبی دارم

ناخن هایم رشد سریعی داشتند در این مدت

به خاطر دمنوش ها ، آب بیشتری به تنم رسبد

شاد ترم



حداقل یه خال بذارن سر دماغ یکیشون

دارم یه فیلم کره ای نگاه می کنم، نبم ساعت گذشته هنوز نتونستم پلیسه رو از گانگستره تشخیص بدم،