گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

حداقل یه خال بذارن سر دماغ یکیشون

دارم یه فیلم کره ای نگاه می کنم، نبم ساعت گذشته هنوز نتونستم پلیسه رو از گانگستره تشخیص بدم، 


نظرات 4 + ارسال نظر
قندک میرزا شنبه 24 تیر 1396 ساعت 09:14

مهم اینه که از فیلم خوشتون بیاد

جودی جمعه 23 تیر 1396 ساعت 11:02

:)))))

ترانه پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 23:21 http://taraaane.blogsky.com

ما هم به جشم اونها همونقدر شبیه همیم که اونها به جشم ما

الا پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 23:11

من هم همین مشکل رو با فیلمهای چینی داشتم( تجربه 10 دقیقه ایم رو میگم!) .برای همین حوصله ام سر رفت و دیگه طرف فیلم چینی نرفتم. به جز یک سریال کره جنوبی به اسم " ببخشید دوستت دارم" که تکه های قشنگش را زحمت کشیده و نگاه کردم( مجموعا شاید 20 دقیقه).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد