گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

سایه های آبی

آخرین خط مشقی را نوشتم که مرداد باید می دادمش به ناشر  و الان براش ایمیل کردم

فقط دو ماه تاخیر،به معیارهای ایران حالا خیلی هم نیستا!

و برای رفع خستگی نشستم یک سریال پلیسی نگاه می کنم که تنها حسنش جنیفرشه،من خیلی صورتش را دوست دارم،یک جور زیبایی بدوی و کولی داره، عشایری حتی ،زوایای صورتش خیلی برام دلنشینه

می گم نکنه چند ضلعی هایی که تازگی ها به مدد ژل و‌ چربی در خیابون می شه دید  می خواستن شبیه اون باشن؟


نظرات 2 + ارسال نظر
زری شنبه 19 آبان 1397 ساعت 07:33

کولی وار! عشایرگونه! آره من هم دوستش دارم اما اصلا نمیدونستم جرا؟ الان متوحه ی این نکته اش شدم

دنیا شنبه 5 آبان 1397 ساعت 18:52

چرا هیچ وقت به چشم من خیلی خوشگل نیومده پس

بهش می گن تفاوت سلیقه، یکی دوست داره، یکی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد