گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

و اینها ملک عذابند که خداوند قرار داده است برای دوستان دودره باز

رها منو پیچوند  رفته سفر،

 حالا زنگ زده با عذاب وجدان  و ابراز ندامت و اینا 

می گم :بی خیال بابا حالا خوش گذشت؟

 می گه : اره ولی یه خانمی بود تا سه  صبح  درباره خونه و ماشین و خرید هاش حرف زد  و نذاشت بخوابیم، 

بعد تا صبح با صندل ترق ترقی  راه رفت نذاشت بخوابیم ، 

بعد ساعت شش بیدارمون کرد  که من گشنمه و نذاشت بخوابیم

 آیا لازم است درباره نوع و شکل و اندازه نیش من در  هنگام شنیدن این جملات توضیح بدم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار شیراز سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 09:55 http://baharammm.blogsky.com/

خدا گذاشت تو کاسه اش
طفک رها که دشمن شاد شد...منم نیشم باز شده الان

مریم یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 09:52

به نظرتون خیلی زشته که منم دلم خنک شد؟ :))))

سندباد یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 08:26

نه زحمت نکشین فکر کنم نیش خودمو باید ضربدر دو کنم تا اندازه ش دستم بیاد!

ماتیوس یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 00:28

نه دیگه توضیح نده گیسو جان چون نیش من به شخصه همون قدر باز شد... !!!
به عنوان نه سر پیاز و نه ته پیاز البته

شیدا شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 10:22

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد