گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

چرا دو تا پارک به اسم طالقانی تو یک شهر هست اصلا؟

خب مگه خانه هنرمندان  نزدیک خیابون طالقانی نیست؟ 

و مگه خانه هنرمندان خودش تو یه پارک نیست؟

پس می شه به همون پارک گفت پارک طالقانی دیگه نه؟

یکی اینارو برای رها توضیح بده 

خیلی  حیرتزده است از اینکه در پارک طالقانی با من قرار داشته و من رفتم خانه هنرمندان

نظرات 8 + ارسال نظر
لئونا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 20:05

لاو یو سو ماچ اسمارت گیس طلا

شیدا شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 09:24

معلومه دلتون خانه هنرمندان میخواسته

مریم شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 09:21 http://life-is-a-carnival.blogspot.com

:)))))))))
خب آخه گیسو جان، در بهترین حالت بهش میگن پارک ایرانشهر آخه... :))
یاد داستان آدرس خونه قبلیمون افتادم که روبروی بیمارستان ایرانشهر، توی یکی از فرعی های خیابان بهار بود. بعد به هر کی آدرس میدادیم کلا فقط اسم ایرانشهرو میشنید. اصلا با "طالقانی، بهار شمالی، خیابان کارگر" کاری نداشت. میرفت ایرانشهر! برخی هم با طالقانی، بهار شمالی، روبروی ایرانشهرش کاری نداشتن و میگفتن یعنی بریم کارگر شمالی؟؟ :)

مریم جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 23:45

مییییخوااآاامت

سندباد جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 21:57

این اسمو شهردار گیس طلا برای پارک گذاشته!
تقصیر اون یکی شهرداره با اون اسم گذاریش!

بنفشه جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 18:14

برات سوال نشد که چرا به خانه هنرمندان نمیگه خانه هنرمندان و میگه پارک طالقانی آیا؟ :))))))

نه من کلا سوال برام ایجاد نمی شه

mim.chista جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 14:45

من تو ی قرار نسبتا مهم ، بجای اینکه ساعت 5 برم بهار7 ،ساعت 7 رفتم بهار 5 !
چند دقیقه وایستادم و بعد هرچی با شماره طرف تماس گرفتم دیدم جواب نمی ده !

ناز جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 14:21

خانه هنرمندان توی پارک هنرمندانه. اسم پارکش طالقانی نیست که.

بله متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد