گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

پیدا کنید همدیگر را

پیرمرد راننده سواری می گفت : نه اینکه فکر کنی آدم خوبا کم شدن ها،  نه، کم نشدن ،

آدم خوبا همه چیشون تنهایی، تنها غذا می خوردن، تنها کار می کنن، تنها بیرون می رن، برا همین نمی بینیمشون ، فکر می کنیم کم شدن

نظرات 8 + ارسال نظر
پرهام سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 23:42 http://momento.blogsky.com/

:) چه دوست داشتنی بود

بامزه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 00:30

الان می شه قپی بیام در مورد خودم؟
خب من الان شما رو پیدا کردم

من فراستی نیستم . MIM.chista چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 20:07

تفکر غلط ، خام و سطحیه هر چند در نوع خودش جالب !
این از یک پیرمرد بی سواد پذیرفتنیه !
اما حرف زدن این طوری ، از بدگفتن از ریاضیات و افتخار به تجدید اوردن تا تفاخر به کم حافظه گی و ... مد شده انگار !
کلا آدمای سطحی ایی شدیم . و این تو آثار ادبی و سینمایی ما کاملا مشهوده !
زبانی که سالهاست دچار فساد شده و فکری که مثل مرغ که فقط اسم پرنده روشه و از اندیشیدن خبری نیست !

راس می گی، خیلی شبیه فراستی بودی

شیدا چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 08:29

چقدر حرف جالبی زده تا حالا اینجوری به موضوع نگاه نکرده بودن

عطی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 22:22

کاش دلیل تنهاییم خوب بودنم باشه
گاهی با خودم می گفتم حتما خودم یه عیب و ایرادی دارم که همه تنهام میذارن بعد می گفتم نه مردم مادّی شدن مردم گرگ شدن و این حرفها...بعد دیدم تعدادشون خیلیه . همه ترکم می کنن
الان دیگه مطمئنم که آدما ، آدمای به درد بخور رو ترک نمی کنن این که تنها شدم دلیلش اینه که یه ریگی به کفشم هست

سندباد سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 22:15

راست گفته ها!
یه قراری بود اینترنتی، کتابتو جا بذار... برای آدم خوبا هم باید بگیم یه نشونه ای چیزی جا بذارن بگردیم زودتر پیداشون کنیم. نشونه که همیشه جا میذارن، ولی عمدی باشه بهتره! :))

الا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 21:17

بنظر من حرف درستی زده. اما همیشه همینطور بوده. الان زمانه تغییر کرده. همه چیز شلوغ و درهم شده. حرفهای ثابت و کلیشه ای را از همه میشنوی. دروغگوها حتی از دروغ و حیله دیگران شاکی هستند. و شاید آدم " خوبا " کلا از پیدا کردن همدیگه صرف نظر کرده اند یا شاید حوصله اشون سر رفته؟ و تنهایی بهتر میتوانند " خوبی اشان " را حفظ کنند.

NJ سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 19:48 http://njs.blogsky.com

تنهایی
چه بد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد