گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

به آهستگی پیر می شویم

با خانمی هفتاد ساله آشنا شدم که  ظاهرا آدم بالغی بود اما وقتی با او همکلام شدم، کودکی را دیدم که هنوز از دست پدرش عصبانی بود، با دوستش قهر بود و  همچنان به دنبال مردی جوان و پولدار و خوش تیپ بود!

ترسناک بود، کسی که گذر زمان را نپذیرفته و هنوز در رویای سالهای دور زندگی می 

کند.

 این چندمین بار است که با چنین زنی برخورد می کنم و عموما همه در گذشته بسیار زیبا و فتان بوده اند و شاید به همین دلیل از دست دادن جوانی و زیبایی با هم اینقدر برایشان دردناک است و غیرقابل پذیرش

به گمانم که هر سنی جذابیتهای خودش را دارد به عنوان یک زن میانسال من الان تسلطی بر زندگی دارم که بیست سالگی نداشتم، بلوغی که در گذر سالها بدست 

آوردم و آسانگیری که تجربه یادم داد

آن چه که نباید پذیرفت  ،

الگوهای از پیش تعیین شده جامعه در مقابل افراد مسن است.

همانها که با جمله: زشته تو این سن و سال 

!

شروع می شود


نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 12:22

از خدا نمیخوام پیر نشم
از خدا میخوام هیچ زنی رو زیبا خلق نکنه اگرنه خیلی بهش سخت میگذره
یه چیزی بگم گیسو اینو تاحالا به هیچ کس نگفتم یکی از مهم ترین دلیل هام برای بچه آوردن اینه که حداقل برای 30 سال اضافه تر باز این زیبایی رو ببینم
به خدا بحث تعریف نیست ها پیش خودت نگی این چه اعتماد به نفسی داره
اتفاقا اصلا اعتماد به نفس ندارم
فقط وقتی سه سال پیش وبلاگت رو پیدا کردم حس کردم میتونم خیلی چیزها رو بدون این که قضاوت کنی بگم بهت
پ.ن: وااااا چرا خصوصی نداره اینجا. حالا الا ای و حال وقتی خوندی خودت این رو دیلیت کن

زهرا یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 13:49

زیبایی ظلمیه که خدا به بعضی زن ها میده
از داست دادن این پوست صاف چشمای درشت و کشیده
ابرو های کمونی و بینی و لب های خوش فرم
خیلی دردناکه
خیلی دردناکه
اولین موی سفیدم رو که دیدم زار زار گریه کردم
ته دلم خالی شد
از دست دادن تمام اینها برام دردناکه

وا، زهرا؟
پیرنشدن خیلی وحشتناکه

پرکلاغی پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 00:07

منم فکر کنم پیر بشم همین شکلی بشم :)))

sahar چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 18:08 http://monhaser.blog.ir

من همینجورم همیشه تو گذشتم:(

چقدر بد که هستی،چقدر خوب
که فهمیدی
حالا بیا بیرون

سندباد چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 08:39

فکر می کنم بالا رفتن سن خیلی خوبه و جذابیتای خودشو داره. برای همین سعی می کنم خودمو سالم نگه دارم ازش بیشتر لذت ببرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد