گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

حالا نگید تو خوش شانسی و فلان و بیسار، با همه خوب بودن

پروژه خرید خانه را رها کرده بودم و حالا که ترم تموم شده یک هفته ای شروع اش کردم، و با گروهی از املاکی ها روبرو شدم که تا به حال برخورد نداشتم 

و دید مرا نسبت به آنان بسیار تغییر داد: 

- مرد جوان موتور سواری که هیچکدام از خانه هایش را نپسندیدم اما مدام زنگ می زند و برای مواردی که خودم پیدا کردم راهنمایی ام می کند که این قیمتش خوبه ، اون نه محلش خوب نیس و ...

- مرد میانسالی که که تمام خانه ها را با من پیاده می آید و خاطرات محل را می گوید و انتظار آژانس ندارد 

- پسری با بازوهای تاتو شده و انگشترهای فراوان که جلو من به هر فروشنده زنگ می زند و روی اسپیکر می گذارد و برایم چانه می زند

- زن و شوهر جوانی که مدام تکرار می کنند، پول شما کاملا مناسب است و حتما برایتان خانه پیدا می کنیم!

البته هنوز هستند آن مدل کهن و باستانی که خسته نمی سوند از گفتن:نداری بیشتر روش  بذاری؟ یه مورد برات دارم محشر!

که خبر ندارن چقدر جوک براشون در توییتر ساختند و باعث لبخندم می شوند

نظرات 3 + ارسال نظر
یـه دانشجــو یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 10:33

جک بودددد بیشتر

فریبا شنبه 10 تیر 1396 ساعت 23:54

اگه تهران خیلی کاری نداری پردیس هم گزینه خوبیه

نرگس چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 21:20

چرا میخواین خونه رو عوض کنید؟ حالا که البالو ها میوه دادند؟

خونه تهران را عوص می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد