گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

نسبییت زمانه

امروز در سواری های تهران -شمال به پیرزن هفتاد و هشت ساله گفتم که جوانتر می زند، ٦٥ ساله مثلا

گفت : اگر ٦٥ ساله بودم که غمی نداشتم 

نظرات 9 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 09:07

واقعا این نسبیت ما رو کشته

یه فضول دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 15:40

سلام گیسو چرا دیگه نمیری سفر خارج برامون بنویسی من سفرنامه هاتو دوست دارم دلم برای حسرت الملوک شخصیتت تنگ شده دختر شیرازی .

سلام عزیزم
خونه خریدم
پول ندارم

سیما دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 09:39

آدم ها به اندازه غم هایشان پیرمیشوند نه به اندازه سن شان

قندک میرزا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 09:38

بفرمایید ببینم اصل حال خودتون چطوره؟

قربون شما برم من

ح دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 01:02

خب، با توجه به موضوع پست های قبل کامنتها رو بررسی می کنیم؛

کامنت۱: بهشون می گفتی از کرم استفاده کنن، من استفاده کردم خیلی خوب بوده.
پاسخ: خدایی؟ من در مورد پوست و کرم نوشتم؟

کامنت۲: از کجای شمال با سواری اومدید؟
پاسخ:!!!

کامنت۳: من هیج وقت توی ماشین صحبت نمی کنم، همیشه سرم توی تبلتم هست.

کامنت۴: از سواری استفاده نکنید آلودگی شون جنگلهای شمال رو نابود می کنه.

کامنت۵: منم همیشه با پیرزن ها صحبت می کنم.

پاسخ نویسنده به همه کامنتها: چرا هیچ کس مفهوم رو درک نمی کنه؟ آیا من نامفهوم می نویسم.

ADELE یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 11:54

عجب!!!!!!!!
چه قدر حرف بود تو این دو خط

ارغوان یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 07:29

وای
مورمورم شد...

قندک میرزا یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 07:12

سلام.فکر کنم نباید به افراد سن اونهارا گوشزد کرد.یه جورایی باعث غم و افسردگی شون میشه شاید.

سندباد شنبه 17 تیر 1396 ساعت 22:27

«در اهمیت آن سیزده سال»!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد