گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

رژیم محشریه، اصلا لازم نیست پا تو آشپزخونه بذاری

والا اگه شیرازی ها از خاموگیاخواری خبر داشتن، دیگه عمرا کسی  تو شیراز چشمش به کلم پلو و آش و کوفته سبزی می افتاد!

نظرات 12 + ارسال نظر
زری سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 22:29

من هم موافقم محشره....پارسال تو همین فصل گرفتم رژیم را اما نمیدونم زمستون هم میشه این رژیم را اینقدر لذتبخش گرفت؟

بنفشه سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 17:49

انگار سر کلاس دکتر ریخته گران بخوام درس پس بدماااا، حس جدید کامنت گذاری اینجا شده هموووون:))
پ.ن: یه گیلانی هرچقدر هم تنبل باشه به همچین ورطه ای نمی افته، پلو و خورشت اصلا ً حیاتی برامون:))

ناز سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 16:11

من حوصله ی شستنشون رو هم ندارم :-)))))

قندک میرزا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 09:02

سلام ودرودفراوان بر شما.خدا حفظتون کنه
شیرازو میگن خوبه واسه آفتو جنگش

الا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 08:41

خب آخرش چی شد؟ قضیه خام خواری بود یا تنبلی شیرازی ها؟ اگر دومی باشه برای چه کسی مهمه که شیرازی ها تنبل هستند یا نیستند؟

زهرا سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 06:50

هر بار که به پسرم میگم هندوانه میخوای یا خربزه میگه خربزه ،یه روز رفتم تو فکر که این چرا همش میگه خربزه وفوری نتیجه گرفتم که بخاطر تخمه های هندوانه هست و براش خوردن خربزه راحت تره ، توی دلم گفتم حقا که شیرازی هستی

سندباد دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 23:52

نوش جون هرچی می خوری!
حیف اون غذاهای خوشمزه شیرازی نیست اگر اختراع نمی شدن؟ باز شانس آوردیم!
ویتامین ب12 تو منابع گیاهی نیست باید خیلی مراقب باشین

بنیامین دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 21:09

چایی که دیگه دم میکنی؟ یا ایندفعه بیام خونتون باید با گلوی خشک برگردیم؟ :)))

دمنوش گیاهی اجازه هست در این رژیم

ترانه دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 20:07 http://taraaaneh.blogsky.com

بابا نکته خوامخواری نیست، راحت طلبی شیرازیهاست. خوشت اومد کیس طلا جون؟

گندم دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 19:44

تیلوتیلو دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 18:51

نسخه شخصی الا با اینکه زیادی محتاطانه بود دقیقا حرفای درستی را بیان کرده بود

الا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 17:31

والا میترسم کامنت " بذارم ". با احتیاط نظر شخصی ام را میگویم. خام خواری گیاه بطور مداوم هم متابولیسم بدن را نا متعادل میکند و هم شدیدا وضعیت معده را مختل میسازد. تجربه شخصی دارم و بخاطر آن درمان شدم. سبزی را کمی ( 5 دقیقه ) با بخار بپزی بهتر است. حتی گیاهخواری مطلق هم همینطور است. 90 تا 95 درصد خوب است. هر 2 هفته یکبار یا 3 هفته ، 100 گرم گوشت برای متابولیسم لازم است. این بود نسخه شخصی من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد