گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

گیس طلا

در اینستاگرام و فیس بوکgisoshiraziهستم

یعنی قشنگ انرژی گرفتم برم توالت بسابم

پرده آشپزخانه را آویزان کردم ، ماشین لباسشویی را وصل کردم، گاز را تمیز کردم ، یخچال و کابینتهای متحرک را جابجا کردم 

هنوز کار هست: ماشین ظرفشویی را وصل کنم و کف آشپزخانه را بشویم اما خسته شدم

و خستگی ام را با دیدن گیم او ترونز برطرف می کنم: آقا این مادربزرگه

نظرات 2 + ارسال نظر
ببخشید جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 14:59

ببخشیدا که فضولی میکنم شما یه نفر آدم مگه چقدر ظرف استفاده میکنید که باید با ماشین ظرفشویی شسته بشه ؟ در این شیر توو شیریه کمبود آب و برق !!!!؟؟؟؟

والله به قرآن قصد دخالت و فضولی ندارم . برام جای سواله فقط . دوست نداشتید جواب ندین

البته که سوال فضولانه ای بود و شما هم حتما علاوه بر ظروف، لباساتو با دست می شوری
اما قطعا نمی دانی، حجم آبی که خانمها هنگام شستن ظروف مصرف می کنند ، چندیننننننننننن برابر آبی است که ماشین ظرفشویی مصرف می کند

سندباد جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 09:02

آهنگ سریال هم بذارید پس‌زمینه اجرا بشه!
دین دین دیدیدین دین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد